سردار مولایی:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل کنونی الزامی است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: انتقال خاطرات و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل کنونی الزامی است.
کد خبر: ۲۶۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 14October 2017
انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل کنونی الزامی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار یوسف مولایی صبح شنبه در مراسم متمرکز اعزام دانش آموزان کشور به اردوی راهیان نور که به میزبانی استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است اظهار داشت: مردم ایران 2 ماه زودتر به استقبال محرم رفته و صحنه کربلا را با شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی بازسازی کردند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی از استان‌های تهران، البرز، قزوین و قم در این مراسم حضور دارند، افزود: افتتاحیه راهیان نور به‌صورت نمادین در البرز و در سرزمین شهید دانش‌آموز محمدحسین فهمیده در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اهداف اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: هر کشوری برای ارزش‌های خود باید شایستگی خود را به اثبات برساند در غیر این صورت نمی‌تواند دفاعی جانانه از ارزش‌ها داشته باشد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه انتقال خاطرات و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل کنونی، جوانان و نوجوانان الزامی است، خاطرنشان کرد: ملت‌هایی در جهان در برخورد با این موضوع روش‌های مختلفی را پیش می‌گیرند.

وی گفت: کشور آمریکا چیزی برای اسطوره‌سازی ندارد لذا به اسطوره‌سازی می‌پردازد، ساخت فیلم‌هایی چون «سوپرمن» و «بَت من» ازجمله این موارد است‌.

فرمانده سپاه استان البرز با اعلام اینکه باید نسبت به ارزش‌ها آگاهی داشته باشیم ولی نباید نسبت به آن بزرگ‌نمایی انجام شود، ادامه داد: این دسته از مراسم‌ها به دنبال معرفی داستان ایثارگران و شجاعانی است که دست‌پرورده شجاعان عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه به شکرانه خدا رزمندگان موفق به انجام کارهایی نشدنی شدند، گفت: امروز به بررسی این دلاورمردی ها می‌پردازیم.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار