امیر بابلی خبر داد؛

ارائه خدمات پزشکی به مردم مناطق محروم استان فارس توسط نزاجا

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا از اجرای طرح جهادی و خدمات پزشکی 5 روزه در مناطق محروم استان فارس و شهرستان فراشبند خبر داد.
کد خبر: ۲۶۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 14October 2017
ارائه خدمات پزشکی نزاجا به مناطق محروم
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم پزشک «شهنام بابلی» رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا با اشاره به اینکه شغل شریف جامعه پزشکی ایجاب می‌کند که در قبال سلامتی تمامی افراد جامعه خود را مسئول بدانیم، اظهار داشت: اداره بهداشت و درمان نزاجا در این راستا با برپایی چادرهای پزشکی و با حضور مجرب‌ترین پزشکان نیروی زمینی در بخش‌های مختلف پزشکی از جمله اورژانس، دندان پزشکی، اتاق‌های عمل سرپایی، چشم پزشکی، گوش و ... سعی دارد خدمات پزشکی را به مردم محروم منطقه نوجین استان فارس ارائه دهد.

دکتر بابلی تاکید کرد: افتخار پزشکان مجرب نیروی زمینی ارتش آن است که علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان خانواده‌های نیروهای مسلح و ملت شریف ایران اسلامی، طرح مردم یاری و جهادی را نیز در دستور کار خود قرار داده که خصوصا کمک به قشر محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز نخستین روز ارائه خدمات و اجرای طرح مردم یاری است، گفت: الحمدلله استقبال خوبی در اولین روز اجرای این طرح شد و امیدواریم تا 5 روز این خدمات رسانی ادامه داشته باشد.

دکتر بابلی افزود: وسایل پزشکی که در این طرح استفاده کردیم از جمله بهترین ابزار پزشکی است و بعضی از اتاق‌های پزشکی برای اولین بار در این مکان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تیم پزشکی مجربی در اختیار داریم و از مردم منطقه می‌خواهیم جهت سلامت خود و خانواده‌هایشان در این طرح حضور پیدا کنند و جویای سلامتی خودشان شوند.
 
رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا در پایان خاطرنشان کرد: طرح جهادی و مردم یاری اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در سال‌های گذشته در تبریز، تربت جام و مناطقی از استان سیستان و بلوچستان نیز انجام شده که مورد استقبال مسئولین شهری و مردم ولایتمدار منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها