فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن بداند تا سپاه هست هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید

فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ما همچنان به آرمان‌های امام پایبندیم و پیرو ولی فقیه و سرباز اسلام هستیم، دشمن بداند تا وقتی ما پاسداران هستیم هیچ آسیبی به ارزش‌های انقلاب نخواهد رسید و اگر نیاز باشد برای شهادت آماده‌ایم.
کد خبر: ۲۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ - 15October 2017
دشمن بداند تا وقتی ما پاسداران هستیم هیچ آسیبی به ارزش‌های انقلاب نخواهد رسیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسگر کریمیان» فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با نماینده‌ ولی فقیه در استان اظهار داشت: ما تجربه نبرد با گروه‌های التقاطی، عافیت‌طلب، محافظه کار و لیبرال را داریم و کارنامه سپاه در این خصوص بسیار روشن است.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورایی در میان ایرانیان و سپس در بین مسلمانان احیا شده، به گونه‌ای که شهید اهل قلم «سید مرتضی آوینی» گفتند «اگر می‌خواهید ما را بشناسید فرهنگ عاشورا را مطالعه کنید».

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان ساخت: دشمن به دنبال محدود کردن سپاه به دلیل اثربخشی سپاه در جهان است در حالی که بر اساس آموزه‌های اسلام هرجایی صدای تظلم بلند شود، پاسخ خواهیم داد.

وی اذعان کرد: به دنبال سخنان سخیف ترامپ ما درخواست حضور و اعلام آمادگی در مبارزه با آمریکا نمودیم، دشمن از حضور ما احساس ناامنی می‌کند و ما به این امر افتخار می‌کنیم.

کریمیان با بیان اینکه ما برای بیعت مجدد با مقام معظم رهبری آمده‌ایم، گفت: ما همچنان به آرمان‌های امام پایبندیم و پیرو ولی فقیه و سرباز اسلام هستیم، دشمن بداند تا وقتی ما پاسداران هستیم هیچ آسیبی به ارزش‌های انقلاب نخواهد رسید و اگر نیاز باشد برای شهادت آماده‌ایم.

این مقام مسئول بیان کرد: ما مورد هدف دشمن هستیم ولی لقمه آماده‌ای برای آنها نیستیم، به گونه‌ای که حضرت آقا فرمودند ما به دشمنان اسرائیل کمک کرده‌ایم و همواره خواهیم کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: ما درس وفاداری را از قمر بنی هاشم(ع) آموختیم و امان‌نامه‌های بسیاری در زمان کنونی نیز برایمان آمد ولی ما نپذیرفتیم، ما حسین (ع) زمانمان را رها نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار