امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا:

شعار «مرگ بر ‌آمریکا» از زبان مردم نخواهد افتاد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نهایت تلاش خود را می‌کنند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را از زبان مردم حذف کنند ولی قطعا نمی‌توانند.
کد خبر: ۲۶۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸ - 14October 2017
شعار مرگ بر ‌آمریکا از زبان مردم نخواهد افتادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار با فرمانده‌هان سپاه عاشورا اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود کشور نبود»، یقین بدانید این یاوه‌گویی‎های ترامپ چیزی از شما نکاسته، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم را نسبت به سپاه بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما از آغاز انقلاب نشان داده‌اند که هر چه فشار دشمن بر انقلاب بیشتر شده اتحاد مردم نیز بیشتر شده است، مردم در برابر چهار راهبرد احمقانه ترامپ ایستاده‌اند.

نماینده‌ ولی فقیه در استان با بیان اینکه متحدان ترامپ برخلاف گفته‌های او با او همراهی نکرده‌اند، گفت: ملت بصیر ایران اسلامی به آمریکا می‌گوید «ما را از تحریم نترسانید، از زمان تسخیر لانه جاسوسی ما در حال تحریم هستیم و در چند سال اخیر این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده است و بدانید که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید».

آل‌هاشم بیان کرد: عربستان بدبخت و رژیم غاصب صهیونیستی از راهبرد جدید آمریکا مخصوصا از تحریم سپاه استقبال بسیاری کرده اند، سیاست آمریکا در دوران چند ماهه ترامپ حکایت از آن دارد که می‌خواهد ایران را وارد تونلی کند که صدام قبلا وارد آن شده، اصول سیاست آمریکا مشخص است.

امام جمعه مردم تبریز تصریح کرد: آنها می‌خواهند با تحریم‌ها و فشار عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کنند در حالی که تاریخ نشان داده هر جا فشار بیشتر بوده روحیه انقلابی و مقاومت ما بیشتر شده است.

آل‌هاشم خاطرنشان ساخت: اینها می‌خواهند دوباره ما را پای میز مذاکره بکشانند ولی این امری نشدنی است و ایران بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت.

وی ادامه داد: نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مردم را تحت فشار قرار دهند و بگویند مردم دیگر نمی‌توانید ایستادگی کنید، شعار مرگ بر آمریکا را از زبان مردم حذف کنند ولی قطعا نمی‌توانند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ما نباید در مذاکرات دست دشمن را باز می‌گذاشتیم، گفت: آنها می‌خواستند از طریق مذاکره توانایی‌های ما را که بزرگترین آنها توان نظامی و اقتدار سپاه پاسداران است از بین ببرند.

آل‌هاشم متذکر شد: اینها می‌خواهند تا از انبارهای موشک، مکان و میزان قدرت و مقدار کیفی آنها مطلع شوند، موشک‌هایی که چند وقت پیش با آن قدرت و دقت شلیک شده آنها را عصبی کرده است.

خطیب نماز جمعه تبریز اذعان داشت: هدف آن ها از بازدید کشور اطلاع از قدرت نظامی است، برخی آدم‌های ذلیل بدبخت نیز برای این بازرسی ها ایرادی نمی‌بینند.

آل‌هاشم یادآور شد: حرکت‌ها و تهدیداتی که آمریکا انجام می‌دهد برای باز شدن باب دوباره مذاکره جهت سوق دادن نظان اسلامی به سمت اهداف خودشان است، هدف این‌ها جلوگیری از منور شدن اسلام در جهان است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی با تجربه چهار دهه مقاومت در برابر آمریکا و خنثی‌سازی تمام اقدامات در مناطق مختلف کشور باز هم می تواند توطئه این رئیس جمهور آمریکا را نیز خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: ما جنگ‌طلب نیستیم اما دشمنان ما باید بدانند سپاه و نیروهای مصلح ما جوابی دندان شکن به متجاوزین احتمالی خواهند داد.

آل‌هاشم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما در برابر هر تهدیدی جوابی شکننده می‌دهیم و سیلی محکمی بر صورت آنها خواهیم زد، دوران بزن و در رو تمام شده است و اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار