معاون استاندار مازندران خبر داد؛

ثبت نام بیش از 9 هزار مازندرانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: تاكنون 9 هزار و 324 زائر مازندرانی اربعین حسینی (ع) برای حضور در این همایش عظیم ثبت نام كردند كه ویزای نیمی از این زائران در دفتر موقت كنسولی عراق در استان صادر شده است.
کد خبر: ۲۶۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ - 14October 2017
ثبت نام بیش از 9000 مازندرانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینیبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «علیرضا یونسی رستمی» معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی (ع) استان، همایش اربعین را تجلی اوج اعتقاد و باورهای ملت مومن ایران اسلامی به خاندان وحی و ائمه هدی (ع) دانست و اظهار داشت: باید مقدمات كار طوری تمهید شود تا این همایش عظیم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی مردم ولایتمدار مازندران در كنار ملت ولایی ایران به بهترین نحو برگزار شود.

وی، با اشاره به این كه عزت و اقتدار ملت ما در تبعیت از آموزه‌های حسینی (ع) ریشه دارد، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی كه با حضور در همایش اربعین حسینی در تداوم رخدادهای مهم دینی، مذهبی و فرهنگی شركت می‌جویند، با پیروی از اباعبدالله الحسین (ع) در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش خود را به شایستگی ایفا نمودند.

یونسی از برگزاری تجمع زائران اربعین حسینی موسوم به همایش «لبیک یا حسین (ع)» در هفته‌های آینده خبر داد و عنوان داشت: از این فرصت برای تبیین درست اهداف همایش اربعین و ایجاد شور حسینی در میان زائران و مشتاقان آل‌الله استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان گفت: تاكنون 9 هزار و 324 زائر مازندرانی اربعین حسینی (ع) برای حضور در این همایش عظیم ثبت نام كردند كه ویزای نیمی از این زائران در دفتر موقت كنسولی عراق در استان صادر شده است. 

در این جلسه مدیركل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر ستاد مدیریت و ساماندهی زائران اربعین حسینی و دیگر اعضای این ستاد به ارایه گزارش اقدامات و فعالیت های خود در این راستا پرداختند.

به گزارش دفاع پرس، ویزا برای زائران اربعین حسینی (ع) تا 48 ساعت قبل از اعزام، در در دفتر موقت كنسولی عراق مستقر در اداره كل حج و زیارت استان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار