انور قرقاش:

حمایت‌ کشورهای عربی از ترامپ نشان‌دهنده تمایل آنها برای مقابله با نفوذ تهران است

وزیر مشاور امارات در امور خارجه در صفحه توییتر خود مدعی شد: بیانیه‌های کشورهای خلیج (فارس) در مورد سخنان ترامپ علیه ایران نشان‌دهنده حمایت منطقه‌ای برای مقابله با نفوذ تهران است.
کد خبر: ۲۶۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ - 14October 2017
حمایت‌ کشورهای عربی از ترامپ نشان‌دهنده تمای آنها برای مقابله با نفوذ تهران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سایت خبری الحق و الضلال، انور قرقاش در توییت دیگری مدعی شد: بیانیه‌های عربستان، امارات و بحرین که تاییدکننده استراتژی ترامپ علیه ایران است نشان دهنده حمایت منطقه‌ای برای مقابله با نفوذ تهران است.

قرقاش همچنین مدعی شد: خطر رویکرد هسته‌ای و موشکی ایران و همچنین دخالت در امور داخلی کشورهای عربی ما را متحدتر می‌کند و ما در انتظار مواضع روشنی همانند مواضع ریاض، ابوظبی و منامه هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، برجام و سپاه پاسداران روز جمعه گفت: امروز استراتژی جدیدی خودمان در مورد ایران را اعلام می‌کنم تا در مقابل رفتارهای خصمانه ایران بایستیم تا ایران هرگز نتواند به سلاح هسته‌ای دست یابد.

حسن روحانی،‌ رئیس‌جمهور ایران در واکنش به ادعاهای ترامپ ضمن دعوت از وی به خواندن تاریخ، جغرافیا، ادب و اخلاق و توصیف کردن برجام به معاهده چند جانبه گفت: کشوری که دارای سلاح هسته‌ای است و هم از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و هم از سلاح هسته‌ای کشورهایی که با او روابطه نزدیک دارند مانند رژیم غاصب صهیونیستی کمک و حمایت کرده است، آیا می‌خواهد در برابر اشاعه سلاح هسته‌ای اقدامات جهانی انجام دهد.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها