با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت از مردم اصفهان برای حمایت از سپاه پاسداران

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان با صدور بیانیه‌ای از مردم این استان خواست با شرکت در تجمع عظیم مردمی ضمن حمایت از سپاه پاسداران با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید بیعتی دوباره نمایند.
کد خبر: ۲۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ - 14October 2017

دعوت از مردم برای حمایت از سپاه پاسدارانبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در محکومیت یاوه‌گویی‌های شب گذشته رئیس جمهور نادان آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه ضمن اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره)  که فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» می افزاید: یاوه‌گویی‌های شب گذشته رئیس جمهور نادان آمریکا که بیانگر افسار گسیختگی و ددمنشی این شیطان بزرگ می باشد پرده از خباثت و رذالت فراماسون دوران برداشته و خوی استکباری و استعماری آمریکا را به جهانیان نشان داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این سخنان نابخردانه نه تنها محکومیت همه‌جانبه اقشار جامعه ما را به دنبال خواهد داشت بلکه بار دیگر امت رنج کشیده و قهرمان ما را متحدتر نموده و ارادتمان را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یادگار امام راحل بیشتر کرده است.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان در این بیانیه با دست مریزاد گفتن به نیروهای مقاومت، انقلابی و به ویژه سپاه پاسداران افزود:  به این توان نظامی نیروهای مسلح مخلص ایران عزیز بسی خواهیم بالید که اینگونه دشمن احمق را به زانو در آورده و باعث اراجیف بافی اربابان ستم شده است.

این بیانیه در پایان ضمن محکومیت یاوه‌سرایی ترامپ، از امت شهید پرور، جامعه ایثارگری، رزمندگان، فرماندهان، یادگاران و پیشکسوتان سلحشور دفاع مقدس اصفان دعوت کرده است تا با شرکت در تجمع عظیم مردمی که ساعت 9:30 صبح روز یک شنبه 23 مهرماه در خیابان کمال اسماعیل، خیابان سپاه پاسداران اصفهان ضمن حمایت از سپاه پاسداران با آرمانهای امام راحل، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعتی دوباره نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار