پنجمین یادواره سردار شهید «حبیب لک‌زایی» در شهرستان خاش برگزار شد

پنجمین یادواره سردار شهید «حبیب لک‌زایی» جانشین فرمانده سپاه سلمان در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 15October 2017
سردار شهید لک‌زایی یک جایگاه خاصی در بین بسیجیان و مردم منطقه دارد//خبر سوخته///به گزارش دفاع پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در مراسم پنجمین سالگرد سردار شهید لک‌زایی در کانون بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و لک‌زایی قرار داریم که امروز فرصتی پیش آمد تا به بهانه برگزاری یادواره، یاد و خاطره این بزرگواران عرصه وحدت، خدمت و امنیت را گرامی‌ بداریم.

وی بیان داشت: سردار شهید لک‌زایی یک جایگاه خاصی در بین بسیجیان و مردم منطقه دارد به گونه‌ای که حضور گسترده مردم در این مراسم نشان از تعلق خاطر به این سردار شهید است.

فضلی با تاکید بر گرامیداشت یاد شهدا در تمام برنامه‌های سطح شهرستان گفت: هر کس صادقانه خدمت کند برای وحدت و امنیت مردم، مانند سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی به عنوان یک الگو همیشه در اذهان مردم باقی می‌ماند.

پنجمین یادواره سردار شهید حبیب لک‌زایی روز یک‌شنبه ۲۳ مهرماه در شهرستان خاش، ۲۶ مهرماه در زاهدان و ۲۷ مهرماه در گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز و سوم آبان‌ماه در استان قم برگزار خواهد شد.

سردار شهید اسلام حبیب لک‌زایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان، 25 مهر سال 1391، در سال‌روز شهادت امام جواد (ع) و همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ و دوری از یاران شهیدش، در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت،‌ به سوی همرزمان عرش‌نشینش پر پرواز گشود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار