پاسخ هنرمندان کاریکاتوریست ایرانی به گستاخی ترامپ؛

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع خلیج فارس در حوزه هنری

هنرمندان کاریکاتوریست ایرانی در واکنش به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، با خلق آثار کاریکاتور جهت ارائه در نمایشگاه کاریکاتور با همین موضوع، اعتراض خود را به این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان خواهند دادند.
کد خبر: ۲۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ - 15October 2017
برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع خلیج فارس در حوزه هنری
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایشگاه آثار کاریکاتور با موضوع خلیج فارس با ارائه 55 اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور روز دوشنبه 24 مهرماه در حوزه هنری افتتاح خواهد شد.
 
«سید مسعود شجاعی طباطبایی» مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌های ترامپ و استفاده از واژه‌ای مجعول به جای عنوان تاریخی و رسمی خلیج فارس باعث ایجاد انسجام جدی‌تر بین هنرمندان شد. این خطای ترامپ باعث شد هنرمندان ایرانی فارغ از هر جناح و مبانی سیاسی، علاقه مندی خود به مشارکت در کارهایی که نفرت از ایده‌های ترامپی را نشان می‌دهند به نمایش بگذارند.
 
لازم به توضیح است، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، آثار این نمایشگاه در بیلبوردها و فضاهای تبلیغات شهری تهران به نمایش عمومی درخواهدآمد.
 
نمایشگاه کاریکاتور با موضوع واکنش هنرمندان به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، ساعت 15/30 روز دوشنبه 24 مهرماه 1396 در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ افتتاح خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار