پنج‌شنبه 27 مهرماه؛

یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه در قم برگزار می‌شود

یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، روز پنج‌شنبه 27 مهرماه جاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا از چهار استان، در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 15October 2017
یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه 27 مهر در قم برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، یادواره 245 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه در دوران دفاع مقدس، به همت قرارگاه صاحب‌الزمان (عج) قم و با حضور 800 تن از خانواده‌های معظم شهدا از استان‌های مرکزی، قم، سمنان و قزوین در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم برگزار می‌شود.

سخنرانی یکی از شخصیت‌های کشوری و لشکری، رونمایی از شناسنامه هویتی چهار شهید و نیز رونمایی از 15 عنوان کتاب ویژه معرفی شهدای شاخص اطلاعات از چهار استان، آیین خطبه‌خوانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا در حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با یکی از مراجع عظام تقلید از برنامه‌های پیش‌بینی شده این یادواره خواهد بود.

آمار شهدای اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان (عج) 578 شهید والامقام می‌باشد که در یادواره مذکور، یاد 72 شهید از استان مرکزی، 50 شهید از استان سمنان، 32 شهید از قزوین و 91 شهید از قم گرامی داشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار