حضور بیش از 400 اسپانسر برای سریال انیمیشن محمد رسول الله (ص)

بیش از 400 حامی مالی از بخش خصوصی و دولتی ایران و همچنین بخش خصوصی سایر کشورهای اسلامی برای سرمایه‌گذاری در ساخت مجموعه پویانمایی محمد رسول‌الله (ص) اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۲۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ - 15October 2017
حضور بیش از چهارصد اسپانسر برای سریال انیمیشن محمد رسوال الله (ص)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کیارش کیانی  تهیه کننده سریال بلند انیمیشنی محمد رسول‌الله (ص) اظهار داشت: سپاس خداوند را که ضمن میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامي و در پرتو حضور امام خامنه‌ای، مجالی فراهم شد تا در میثاق صنعت و هنر در راستای تولید سریال محمد رسول‌الله (ص) توفیق یابیم.

کیانی تاکید کرد: محمد رسول‌الله (ص) بدون شک بزرگترین سریال انیمیشنی تاریخ صنعت انیمیشن ایران و جهان اسلام خواهد بود و برای چنین حجمی از پروژه اجرایی اعلام آمادگی چهارصد اسپانسر امری طبیعی است. هم اکنون این مراکز در مراحل مختلف عقد قرارداد هستند.

وی افزود: مجموعه بلند محمد رسول‌الله (ص) در استودیو انیمیشن رضوان تولید خواهد شد که متشکل از هنرمندان انقلابی فعال در صنعت انیمیشن ایران هستند و پیش بینی می شود، این اثر بین المللی با کیفیت شایسته قدمی بلند در راستای ارتقاء صنعت انیمیشن ایران باشد.
 
انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار