مراسم گرامیداشت شهدای تخریب عملیات «عاشورا» در مشهد برگزار شد

رزمندگان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) یاد و خاطره هشت شهید تخریب‌چی این لشکر که در عملیات عاشورا و در منطقه میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 15October 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، در آستانه فرا رسیدن سی ­و سومین سالگرد عملیات عاشورا، محفل انس رزمندگان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع) با حضور پیشکسوتان واحد تخریب و با هدف گرامیداشت هشت شهید تخریب‌چی این عملیات در حسینیه امام حسن مجتبی (ع)  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «حمید فیض‌آبادی» هدف از برپایی این محفل را یادآوری عملیات عاشورا که در مهرماه 1363 در منطقه عمومی میمک انجام شد عنوان کرد و در ادامه به معرفی شهدای واحد تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع) در این عملیات شهیدان «مهدی میرزائی صفی‌آباد» موسس تخریب یگان‌های خراسان، «وحید غفوری شعرباف»، «مصطفی سلیمان‌پور»، «تیمور غیاثی»، «اسماعیل عدل‌مظفر»، «علی‌اکبر اسلامی سرمزده»، «حمید صبوری‌راد» و «محمدرضا نصیری» پرداخت.

مراسم گرامیداشت شهدای تخریب عملیات «عاشورا» در مشهد برگزار شد 

در ادامه «علیرضا یوسفی» از فرماندهان واحد تخریب در دوران دفاع مقدس و «حامد یزدانی»، «محسن پورنقی» و «عباس غفوری» از پیشکسوتان این واحد در سخنانی به تشریح عملیات عاشورا و نقش رزمندگان واحد تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع) در این عملیات پرداختند و خاطرات خود را از عملیات عاشورا و نحوه شهادت هشت شهید واحد تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در عملیات میمک بیان کردند.

در پایان کتاب‌های «گناه و گلوله»، «حماسه یاسین»، «از موج تا اوج»، «روایت دلبری»، «نگین تخریب»، «معبری به ملکوت، «مردی از بهشت»، «جنون مجنون»، «شناگر هورن»، «سوره‌های استقامت» و «تونلی زیر رودخانه» که در خصوص شهدای تخریب لشکر ۲۱ امام رضا (ع) نوشته شده و یا توسط رزمندگان واحد تخریب به رشته تحریر در آمده است به حاضرین در مراسم معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار