مدیرکل‌ حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

سپاه همواره حامی مظلومین جهان است

مدیرکل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان سپاه گفت: وقتی سپاه حامی مظلومین جهان می‌باشد چگونه می‌توان آن را به عنوان حامی تروریست معرفی نمود.
کد خبر: ۲۶۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 15October 2017
سپاه حامی مظلومین جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، ظهر امروز پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم کرمان از خیابان سلمان فارسی تا دانشگاه فرهنگیان کرمان تشییع و در این دانشگاه به خاک سپرده شدند.

در این مراسم سرهنگ «محمد‌مهدی ابوالحسنی» مدیرکل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: شهدا امروز به این دانشگاه آمدند و حامل پیامی برای همه ما می‌باشند و آن حمایت از ولایت فقیه و دفاع از مظلومین است که زیر بار ظلم و ستم استعمارگران جهان قرار دارند.

وی با اشاره به جایگاه و مقام شهدا در نزد خداوند متعال گفت: شهدا جزو محبوب‌ترین انسان‌ها محسوب می‌شوند که تمام دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بهترین جایگاه را در نزد پرودگارشان برگزیدند.

ابوالحسنی افزود: امروز در تاریخ دانشگاه فرهنگیان کرمان یک اتفاق بزرگ رقم خورده است و به واسطه حضور شهدا در این دانشگاه، این قطعه از زمین مقدس شده  و بنا به روایت معصوم (ع) مکان برگزیده خدا بر روی زمین محسوب می‌شود.

وی در ادامه این مراسم در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان سپاه گفت: وقتی سپاه حامی مظلومین جهان می‌باشد چگونه می‌توان آن را به عنوان حامی تروریست معرفی نمود.

ابوالحسنی اظهار داشت: امروز محبوب‌ترین، اخلاقی‌ترین، معتقدترین، ایمانی‌ترین و ولایت‌مدارترین افراد، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند. 
 
شهدا انسانهای برگزیده‌ای هستند که به مقام مجاهدت رسیدند 

در ادامه این مراسم معنوی حجت‌الاسام «عباس توان» رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: خدا را شکر می‌کنم که در ایام محرم این توفیق را به دانشگاه فرهنگیان داد که میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و امیدوارم که ما دانشگاهیان بتوانیم میزبان خوبی برای شهدا باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان اظهار داشت: شهدا مقام بسیار بالایی دارند و آیات و روایت بسیاری در باب مقام شهدا وجود دارد و آنچه من تجربه کردم و دیدم این بود که هرکسی لایق رسیدن به مقام شهادت نیست.

توان با اشاره به فضایل اخلاقی شهدا بیان داشت: شهدا انسانهای برگزیده‌ای هستند که پاک و بدون گناه در جبهه به مقام خودسازی و مجاهدت رسیدند و به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و به مقام شهادت رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا شهدایی که در این دانشگاه دفن شدند برای همه ما آثار معنوی و روحانی و برکات بسیاری دارند و ما امروز متعهد می‌شویم که میزبان خوبی برای این شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار