امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و حوزه هنری استان

تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و حوزه هنری استان به منظور استفاده از ظرفیت‌های مشترک و هم افزایی در زمینه ادبیات و هنر دفاع مقدس امضا شد.
کد خبر: ۲۶۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 15October 2017
امضای تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و حوزه هنری قزوینبه گزارش دفاع پرس از قزوین، ظهر امروز یکشنبه جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره کل حفظ آثار نشر و ارزش‌های دفاع مقدس قزوین و حوزه هنری استان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین در این جلسه ضمن تشکر از همکاری رئیس حوزه هنری استان در برنامه‌های مختلف مربوط به دفاع مقدس اظهار داشت: علی‌رغم اینکه در استان کارهای خوبی در زمینه گردآوری خاطرات رزمندگان صورت گرفته، اما نسبت به حجم ایثار و دلاوری مردم شریف ایران در دوران دفاع مقدس کارهای برزمین مانده‌ زیاد وجود دارد.

وی استان قزوین را دارای ظرفیت‌های مهمی دانست که در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسیده و اظهار امیدواری کرد با هم‌افزایی با دستگاه‌های متولی هنر انقلاب علی‌الخصوص حوزه هنری شاهد تولید آثار هنری خوبی در استان باشیم.

در ادامه علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان قزوین، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس  و حوزه هنری را دو نهاد همسو و خدمتگزار اهداف انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: باید به سمتی برویم که بهترین آثار هنری تولید شده متعلق به هنر و ادبیات دفاع مقدس باشد.

این مسئول، خانواده شهدا، رزمندگان و هنرمندان را سرمایه‌های انقلاب خواند و ابراز امیدواری کرد: پس از اجرای این تفاهمنامه آثاری باید تولید شود که در سطح ملی دیده شده تا استان قزوین بتواند ذخایر و مشاهیر دوران انقلاب و جنگ تحمیلی خود را به همه مردم شریف کشور معرفی کند.

در ادامه جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک در 10 سرفصل و با محوریت ادبیات و هنر دفاع مقدس توسط مدیران دو دستگاه به امضا رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار