همسر شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد:

لزوم نقش آفرینی رسانه های دیجیتال در زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر

«شهناز فیروزی» همسر شهید امر به معروف و نهی از منکر «مسعود محمدخانی» گفت: در کم کاری رسانه های رسمی، با همت دلسوزان، و مردم رسانه‌های دیجیتال و بخصوص رسانه‌های تصویری می توانند در زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار مهمی داشته باشند.
کد خبر: ۲۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ - 26August 2014

لزوم نقش آفرینی رسانه های دیجیتال در زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر

«شهناز فیروزی» همسر شهید امر به معروف و نهی از منکر «مسعود محمدخانی» در بازدید ازدومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور درغرفه خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر نقش رسانههای دیجیتال برای زنده شدن واجب فراموش و شده، اظهار کرد: رسانههای دیجیتال، بخصوص رسانههای تصویری در زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر میتوانند نقش بسیار مهمی داشته باشند.

وی در ادامه با انتقاد از روند کمی و کیفی تولیدات رسانه ای و تصویری و آثار فرهنگی درباره امربه معروف و نهی از منکر، گفت: رسانهها در جمهوری اسلامی ایران به قدری در این زمینه کم کار هستند که اگر کسی در کوچه و بازار امر به معروف و نهی از منکر کند مورد حمله و بداخلاقی قرار میگیرد.

خانم«فیروزی» همسر شهید امر به معروف و نهی از منکر «مسعود محمدخانی» خاطر نشان کرد: هنگامی که شهید محمدخانی  مورد حمله قرار گرفته بود کمتر کسی از این اتفاق باخبر شد و او در گمنامی مدت زمان زیادی در خانه بستری شد و پس از چند سال به شهادت رسید.

فیروزی گفت: روزی شهید محمدخانی به ما گفتند "بچه حزب الهیها در غربت هستند، ما هیچ گاه تریبون نداریم حرف دلمان را بزنیم."

وی تصیح کرد: امروز هم در مورد بچههای حزب الهی کم کاری میشود، باید رسانههای دیجیتال و تصویری به مسائل و مشکلات فرهنگی بپردازد تا به کم شدن این غربت کمک کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار