وصیت‌نامه شهید سیدمهدی جعفری‌امان‌آبادی/ برای رضا و خشنودی خدا به جبهه می‌روم

شهید جعفری‌امان‌آبادی در وصیت‌نامه خود آورده است: من برای رضا و خشنودی خدا به جبهه می‌روم و امیدوارم بتوانم مخلصانه کار کنم، امیدوارم آنقدر قلبم پاک بشود که جمال زیبای امام زمان (عج) را ببینم.
کد خبر: ۲۶۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 29October 2017

وصیت‌نامه شهید سید مهدی جعفری امان آبادی/ برای رضا و خشنودی خدا به جبهه می‌رومبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سیدمهدی جعفری‌امان‌آبادی» سال 1341 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 9 خرداد 1361 طی عملیات بیت المقدس در شلمچه مجروح و مفقودالاثر شد.

از این شهید والامقام دو وصیت‌نامه به یادگار مانده است که در ادامه بخش دوم آن را می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی»

چون تیر بیفکندی تو نبودی که تیر افکندی، بلکه خدا تیر افکند.

«ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهد و افی سبیل الله اولئک یرجون رحمة الله و الله غفور رحیم» «سوره بقره آیه 217»

آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود هجرت نموده و در راه خدا جهاد کردند، اینان امیدوار و منتظر رحمت خدا باشد که خدا بر آن‌ها بخشاینده و مهربان است.

با عرض سلام به محضر حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و نائب بر حق و بزرگوارش امام امت خمینی کبیر عزیزمان و با سلام به تمام رزمندگان دلیر اسلام که مخلصانه جان می‌بازند و شهید می‌شوند و سپس سلام بر خانواده‌های بزرگوار شهدا و امت شهید پرور و مسلمان ایران و با سلام به خانواده‌ی عزیز که پرتلاش در راه اهداف الهی جهاد می‌کنند و امام گونه حرکت می‌کنند و با سلام به تمام دوستان خوب و در خط امامم که هر کدامشان امام گونه می‌باشند و امیدوارم که از تمام لغزش‌های دنیوی خداوند آن‌ها را محفوظ بدارد.

هر کاری با نام خدا و فقط برای خدا انجام داده نشود عاقبت آن بخیر نمی‌باشد و ما با یاری خدا بر کفر و الحاد جهانی پیروز می‌شویم مبادا یک لحظه تقوی الهی و یاد خدا را فراموش کنیم و در این راه امام خمینی عزیز را امام و الگوی خودمان قرار دادیم، باشد تا در این راه پر استقامت باشیم. من هم برای رضا و خشنودی خدا به جبهه می‌روم و امیدوارم بتوانم مخلصانه کار کنم، امیدوارم آنقدر قلبم پاک بشود که جمال زیبای امام زمان (عج) را ببینم و این یک پرده‌ای است که بر چشم و دل ما کشیده شده و با شلاق خوردن روح و نفس انسان است که امام زمان (عج) را می‌توان دید.

پس فقط برای رضای خدا باید کار کرد، درس خواند، جنگ کرد، امرار معاش کرد تدریس کرد و حتی برای رضای خدا باید غذا خورد امیدوارم همه کارهامان این گونه باشد.

می‌دانم که خانواده‌ی عزیزم پدر و مادرم آنقدر روشن هستند که پس از اینکه سعادت شهادت را پیدا کردم ناراحتی و بی‌قراری به خود راه نمی‌دهند و گریه و زاری و شیون نمی‌کنند و می‌گویند یک امانتی از خدا پیش ما بود و ما چه بهتر که در این راه دادیم و امیدواریم که خداوند قبول کند.

من از مال دنیا چیزی ندارم فقط یازده هزار تومان در قرض الحسنه گردان دارم که آن را به پدرم می‌سپارم و در راه خیر خرج کند و هر چه مال دنیوی دارم به پدرم می‌سپارم، از نظر خمس و زکوه حسابش را ندارم شما خودتان حساب کنید و بپردازید، از نظر نماز و روزه فکر کنم یک هفته احتیاطا بگیرید از همه حلالیت بطلبید و من فکر نمی‌کنم به کسی بدهکار و طلبکار باشم فقط از جهت معنوی شاید خیلی‌ها بدهکارم از همه حلالیت بطلبید.

برادران خوبم آقا هادی و آقا محمد امیدوارم درستان را خوب ادامه دهید و در درس طلبگی شما آقا احمد را یک حسین زمان بسازید و خواهران خوبم زینب‌وار در این راه شرکت داشته باشند.

از همه‌تان التماس دعا دارم «امام را دعا کنید»

والسلام

سید مهدی جعفری امان آبادی

61/2/17»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها