رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

عصبانیت ترامپ از اقتدار نظامی ایران است/ هیچ کشوری نمی‌تواند تمدن ایران را تخمین بزند

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه آمریکا امروز برای حضور در منطقه دچار چالش و مشکل شده است، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت توان دفاعی خود از قدرت و عزت بسیاری در منطقه برخوردار است و این اقتدار، آمریکا را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 15October 2017
اقتدار نظامی و عزت ایران آمریکا را عصبانی کرده است
به گزارش دفاع پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» پیش از ظهر امروز (یکشنبه 23 مهرماه) در تجمع وحدت‌آفرین و ضدآمریکایی مردم اصفهان اظهار داشت: جهان به دست انقلاب اسلامی ایران به دو قطب تبدیل شده است، نخست تفکر مربوط به اسلام که پرچم آن در دست نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دیگر، تفکر غرب به سردمداری و سرکردگی آمریکا.

وی با اشاره به پیام امام راحل به «میخائیل گورباچف» رهبر شوروی سابق، افزود: صدای شکسته شدن تفکر غرب نویدی بود که امام خمینی (ره) در پیام خود دادند، این موضوع نشان دهنده رویارویی این دو تفکر است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران در طول 40 سال گذشته همواره وجود داشته و ادامه دارد، گفت: حضور قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی همواره سبب عزت‌ آفرینی برای این نظام بوده است.

وی با اشاره به اظهارات خصمانه رئیس‌ جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا امروز به ظاهر فردی دیوانه خطاب می‌شود در حالی که هدف این دولت مشابه دولت‌های قبلی آمریکا است و در برنامه‌ریزی هیچ تفاوتی ایجاد نشده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه اوباما و جان‌کری با لبخند به دنبال محدود کردن ایران بودند، گفت: این موضوع تفاوتی با شرایط امروز ترامپ ندارد چرا که همه برنامه‌ریزان آمریکا همان افراد هستند و این بار به جای لبخند در ظاهری دیوانه‌وار اهداف خود را ادامه می‌دهند. برنامه‌های ترامپ تداوم برنامه‌های رئیس‌ جمهور قبلی این کشور است و در مسیر آن‌ها تفاوتی ایجاد نشده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آشوب‌زایی آمریکا در منطقه به وسیله حمایت آل‌سعود و ایجاد داعش صورت گرفته و آنها در همین راستا به دنبال تجزیه‌طلبی در میان کشورهای منطقه هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی آمریکا و ایادی‌اش مرتبط با ایجاد اسرائیل جدید در منطقه است، اظهار داشت: آنها به دنبال جداسازی کردستان عراق هستند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند.

حاجی‌بابایی با تأکید بر شکست اهداف آمریکا در منطقه، گفت: آمریکا امروز برای حضور در منطقه دچار چالش و مشکل شده، سپاه پاسداران به کمک ارتش قهرمان ما از مرزهای ایران حراست کرده و امنیت را در دست گرفته‌اند. ایران اسلامی امروز به برکت توان دفاعی خود از قدرت و عزت بسیاری در منطقه برخوردار است و این اقتدار، آمریکا را عصبانی کرده است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: ایران امروز امن‌ترین کشور جهان است، ما در جهت رسیدن به قدرت اول اقتصادی، بعد از قدرت برتر نظامی و دفاعی در حرکت هستیم. 

وی با اشاره به اینکه حضور شجاعانه و قدرتمندانه نظامی ایران در منطقه سبب شده است که آمریکا نتواند از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر از مرزها قدرت‌نمایی کند، بیان کرد: تاریخ آمریکا در نهایت به حضور کریستف کلمب در این قاره باز می‌گردد و این در حالی است که ایران پهناور با تمدن چند هزار ساله کشوری است که هیچ کشوری نمی‌تواند تمدن آن را تخمین بزند.

حاجی‌بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد آتش زدن برجام گفت: آمریکا به دنبال امتیاز گرفتن از ایران بود و در جلسات محرمانه خود به این موضوع فکر می‌کردند، اما ترامپ با آن دبدبه و کبکبه خود می‌گوید برای تصمیم‌گیری درباره برجام به کنگره دو ماه فرصت می‌دهم.

وی همچنین با بیان اینکه آمریکای ناجوانمرد سپاه پاسداران را تروریست می‌داند، گفت: سپاه پاسداران امروز در همه نقاط این کشور پایگاه خون دارد، باید پرسید آیا شهید محسن حججی، شهید همت و سایر شهدای ما تروریست هستند؟ در حالی شهدای ما را تروریست می‌دانند که خود عامل ایجاد تروریست در جهان هستند.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه ایران امروز به دنبال ایجاد یک حرکت بزرگ اقتصادی بعد از حرکت نظامی مقتدرانه خود است، افزود: آمریکا به خوبی به این موضوع آگاه است و تنها با این صحبت‌ها قصد دارد تبصره‌هایی را به برجام اضافه کند تا مردم ایران در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خود درس فیزیک هسته‌ای را حذف کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا قصد تحریم ایران به منظور جلوگیری از رشد اقتصادی در برابر آمریکا را دارد، تصریح کرد: همچنین آمریکا قصد دارد با این کار خود توان موشکی ایران را از بین ببرد تا ایران دیگر موشک نداشته باشد، از این رو قصد دارد سلاح‌ها را به عربستان تقدیم کند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: باید از پرداختن به حاشیه‌ها دوری کرد و همه مردم ایران ‌زمین پشت سر مقام معظم رهبری به فرمایشات ایشان عمل کنند که اگر چنین شود تمامی مشکلات کشور حل خواهد شد، باید به روزی برسیم که اگر ترامپ در تلویزیون سخنرانی کرد کوچکترین ارزشی برای مردم ما نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر در سایه آمریکا حرکت کنیم و نیز افرادی دنباله روی آمریکا باشند حتی نمی‌توانیم سالانه یک شغل در کشور ایجاد کنیم، گفت: یکی از بندهای برنامه ششم توسعه ایجاد سالانه 1.5 میلیون شغل در کشور است تا از این طریق از بسیاری از مشکلات کشور رهایی پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار