با حضور سرلشکر موسوی؛

توپ 155 میلی‌متری چرخدار «عاشورا» رونمایی شد

توپ 155 میلی‌متری چرخدار «عاشورا» صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده کل ارتش در مرکز فرماندهی تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید «زرهرن» نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ - 15October 2017

توپ 155 میلی‌متری چرخدار «عاشورا» رونمایی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در آیین رونمایی از توپ 155 میلی‌متری چرخدار «عاشورا» که پس از بازدید امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از نمایشگاه دائمی دستاوردهای تولید قطعات در کارخانجات نصر (شهید مجتبی ذوالفقارنسب) و پژوهشکده صنعتی این مرکز از جمله گروه رزمی و شنی دار، گروه خودرویی و چرخ دار، گروه الکترونیک و اپتیک و گروه سلاح سبک و سنگین انجام شد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و شماری از فرماندهان عالیرتبه و مسئولان نزاجا نیز حضور داشتند.

توپ 155 میلی‌متری چرخدار «عاشورا»، سلاح کالیبر بزرگی است که به روی شاسی خودروهای سنگین نصب شده و قابلیت اجرای تیر منحنی و قائم به منظور انهدام مواضع و استحکامات، تجمع نفرات، خودروهای سبک و سنگین و خنثیسازی آتش دشمن را دارد.

این سلاح با قابلیت تحرک‌پذیری در محیط‌های عملیاتی، قادر است با انجام مأموریت‌های شلیک، بلافاصله مواضع استقرار خود را ترک کند.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار