استاندار کرمان:

افتخارآفرینان دیروز میدان جنگ، مدال‌آوران امروز میدان‌های ورزشی هستند

استاندار کرمان در آئین تجلیل از ورزشکاران ایثارگر استان کرمان گفت: جانبازان عزیز ما در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان در میدان‌های ورزشی افتخارآفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ - 15October 2017
افتخارآفرینان دیروز میدان جنگ، مدال آوران امروز میدان‌های ورزشی هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، آئین تجلیل از ورزشکاران ایثارگر استان کرمان امروز در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

«علیرضا رزم‌حسینی» استاندار کرمان در این مراسم ضمن عرض تبریک به 31 مدال‌آور که برای استان و کشور افتخارات بزرگی کسب کردند اظهار داشت: مدال‌آوران ایثارگر برای سایرین الگو هستند، زیرا آنها با وجود نقص عضو برای کشور و مردم افتخارآفرینی می کنند.

 رزم‌حسینی ادامه داد: جانبازان عزیز ما ثمره دوران هشت سال دفاع مقدس می‌باشند، آنها در میدان جنگ افتخارآفرینی کردند و امروز همان مردان با این تفاوت که بخشی از عضو خود را در میدان جنگ جا گذاشته‌اند، در میدان‌های ورزشی افتخار آفرینی می کنند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: مدال‌آوران معلول نیز درس بزرگی به ما می‌دهند آنها ثابت کردند با پشتکار و تلاش حتی با کمبودها و نقص‌ها می‌توان قله‌های افتخار را فتح کرد. 

در ادامه این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری استان کرمان در حوزه های فرهنگی و ورزشی، تصریح کرد: دو نفر از جانبازان استان کرمان در رشته وشوو حائز رتبه شده‌اند.

حسنی‌سعدی با اشاره به پرچمداری مسابقات پارالمپیک توسط «عشرت کردستانی» جانباز کرمانی، گفت: در رشته سنگنوردی یک نفر از استان کرمان عضو تیم ملی است، ضمن این که 14 نفر از استان کرمان در رشته ورزش باستانی و پنج نفر نیز در رشته گلبال حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار