مسؤول بسیج دانشجویی مازندران:

دشمنی آمریکا بر سلایق سیاسی غیرانقلابی اثبات شد

مسؤول بسیج دانشجویی مازندران گفت: با واضح و آشکارتر شدن خصومت آمریکا علیه ایران اسلامی و کنار رفتن نقاب نازک از صورت این شیطان بزرگ، این امر دیگر حتی بر سلایق سیاسی غیرانقلابی نیز محرز و اثبات شده است.
کد خبر: ۲۶۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ - 15October 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان مازندران، «شهرام نوری» مسئول بسیج دانشجویی مازندران درباره اظهارات وقیحانه، ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: اظهارات زشت و وقیحانه  رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته برای ملتی که تاریخ کشورش مملو از تخاصم‌های مکرر آمریکاست چندان دور از توقع نبود.

 نوری تصریح کرد: آمریکا همواره متخاصم بوده و این دشمنی را گاهی با نقاب تزویر و گاهی هم به‌طور شفاف نشان داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق را می‌توان فرصتی برای انقلاب محسوب کرد، افزود: هرگاه دشمن بدون نقاب و تزویر در معرکه حاضر شده، ملت مسلمان و غیور ایران با شور و انگیزه  زایدالوصف و فارغ از هرگونه سلایق سیاسی،حفظ وحدت و روحیه انقلابی در مقابل دشمن مشترک را جزء فرایضه و اولویت اصلی خود محسوب کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: از بُعدی دیگر اظهارات خصمانه رئیس جمهور آمریکا در شب گذشته را می‌توان آخرین میخ بر تابوت راهبرد«سیاست برد ـ برد با دشمن» دانست همان راهبردی که ناکارآمدی و زیان‌بار بودن آن بارها و بارها از زبان رهبری فرزانه انقلاب و منتقدان دلسوز بیان شده بود.

 نوری خاطرنشان کرد: با واضح و آشکارتر شدن خصومت آمریکا علیه ایران اسلامی و کنار رفتن نقاب نازک از صورت این شیطان بزرگ، این امر دیگر حتی بر سلایق سیاسی غیرانقلابی نیز محرز و اثبات شده است.

وی خطاب به مسؤولان  فعلی کشور گفت: بهترین راه برای محافظت از کشور در مقابل افزایش خصومت‌ها، تحریم‌های احتمالی و همچنین بهترین روش برای ناامید کردن دشمن برای افزایش فشارها، توجه به ظرفیت‌های داخلی و در دستور کار قرار دادن سیاست اقتصاد مقاومتی در همه سطوح مدیریت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها