فرماندار ساری:

با سخنان ترامپ حقانیت سند برجام بیشتر معلوم شد

فرماندار ساری با بیان اینکه امروز حقانیت سند برجام بیشتر معلوم شد، گفت: به دلیل حقانیت مواضع کشور ما، کشورهای اروپایی از برجام دفاع جانانه کردند.
کد خبر: ۲۶۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ - 15October 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «احمدحسین‌زادگان» فرماندار ساری در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن تقدیر از نیروی انتظامی که برنامه‌های خوبی را در هفته ناجا اجرا کرد، اظهار داشت: به دلیل حضور نیروی انتظامی در همه حوزه ها دستگاه ها با همکاری بین بخشی نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی همچنین با تشکر از سپاه که در هفته دفاع مقدس اقدامات و برنامه‌های مطلوبی را به مرحله اجرا گذاشت، افزود: مدت‌ها بود چنین فضایی در کشور نداشتیم، جریانات مختلف سیاسی چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا ید واحد شده‌اند.

فرماندار ساری با اشاره به دفاع قاطعانه روحانی از حقوق ملت ایران خاطر نشان کرد: باید از ترامپ تشکر کنیم که او سبب خیر شد و فضای خوب در جامعه ما حاکم شد.

این مسئول با بیان اینکه خدا به مردم آمریکا صبر دهد تا این مرحله را طی کنند، بیان کرد: صحبت ترامپ در ارتباط با خلیج فارس بدترین چیزی بود که استفاده کرد و حتی  منتقدان موضع منفی گرفتند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه این حقانیت سیاست‌گذاران سیاست خارجی و در راس آن مقام معظم رهبری بود، یادآور شد: از جریانات سیاسی خواهش می‌کنم تا در کنار ترامپ قرار نگیرند و در اثر برخی اختلافات جناحی ترامپ را از تنهایی در نیاورند.

وی با بیان اینکه امروز حقانیت سند برجام بیشتر معلوم شد، تصریح کرد: به دلیل حقانیت مواضع کشور ما، کشورهای اروپایی از برجام دفاع جانانه کردند.

 فرماندار ساری ادامه داد: برای نخستین‌بار یک وفاق جهانی را پشت ایران دیدیم و این حاصل زحمات دستگاه خارجی، ظریف، در راس آن رئیس جمهور و در راس همه مقام معظم رهبری بوده است.

این مسئول بیان کرد: آنها تدابیری اتخاذ کردند که امروز اگر آمریکا این حرف‌ها را زده است همه از ایران حمایت کرده‌اند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه سپاه به دلیل اقدامات و حضور در تمام عرص‌ ها کمترین حقش فضای موجود است که همه از حقانیت آن دفاع کردند، خاطر نشان کرد: عصبانیت ترامپ و آمریکا از سپاه نشانه حقانیت سپاه است ما هم به عنوان عضو کوچک دولت از سپاه پاسداران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه فضای موجود را فضایی جذاب و خوب برای کشور می‌بینم، افزود: موضوعی که پشت سیاست‌ها و اراجیف ترامپ وجود دارد خارج کردن ما از الویت‌های اصلی اقتصادی است و ما باید از فضای موجود استفاده کنیم تا وضعیت اقتصادی، اشتغال و خواسته‌های مردم و مطالبات آنها را در بخش های مختلف دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها