سرلشکر موسوی:

آنچه در ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده شبیه معجزه است

فرمانده کل ارتش گفت: با بررسی عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی در می‌یابیم، آنچه در ارتش ما طی 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، چیزی شبیه معجزه است.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ - 15October 2017

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار داشت: امروز به یُمن وجود نهاد عقیدتی سیاسی که از تدابیر و یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است، نه‌تنها کارکنان پایور، بلکه جوانانی که دو سال از بهترین روزهای زندگیشان را در نیروهای مسلح به عنوان پرسنل وظیفه می‌گذرانند نیز از برکات این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه افزود: اگر امروز لقب ارتش حزب الله از سوی ولی امر مسلمین به ارتش اعطا و ارتش به یک ارتش معنویت محور تبدیل شده، همه از برکت وجود سازمان معظم و بزرگ عقیدتی سیاسی و روحانیون، مسئولان و کارکنان زحمتکش آن است که در کنار فرماندهان و دیگر پرسنل ارتش باری بزرگ را در جهت ارتقای معنویت در ارتش بر دوش می‌کشند.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: با بررسی عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی در می‌یابیم آنچه در ارتش ما طی 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده، چیزی شبیه معجزه است؛ ارتش کاملاً وابسته را به ارتشی مقتدر، معنویت محور و خودکفا که فقط در جهت آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند، تبدیل کرده و من به عنوان فرمانده کل ارتش از تلاش روحانیون، فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان این سازمان نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی ادامه داد: آنچه که ما باید به آن توجه کنیم این است که با وجود فعالیت‌های بسیار خوب عقیدتی سیاسی در به انجام رساندن وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده، این نهایت کار نیست چون توقع و خواست فرماندهی معظم کل قوا و رهبری انقلاب از مجموعه ارتش و عقیدتی سیاسی بیش از این است؛ لذا باید دست در دست هم تلاش کنیم تا تدابیر و خواسته‌های رهبری را به سرمنزل مقصود برسانیم.

امیر موسوی در ادامه به طرح‌های تعالی محور سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مانند طرح «مصباح» اشاره کرد و بیان داشت: با تعامل بسیار خوبی که بین فرماندهی و عقیدتی سیاسی وجود دارد و با طرح‌ها و برنامه‌های خوبی که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جهت ارتقای سطح معنویت در آجا دارد، ان شاءالله برکات بیشتری از این سازمان نصیب کارکنان ارتش خواهد شد.

وی در پایان گفت: همه ما باید تلاش کنیم ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نِصاب شایسته آن برسانیم. نِصابی که متناسب با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و تدابیر حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) باشد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها