معاون استاندار مازندران:

ترامپ نمی‌تواند یکجانبه در خصوص برجام تصمیم‌گیری کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ترامپ نمی‌تواند در خصوص برجام یکجانبه تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ - 15October 2017
ترامپ نمی‌تواند یکجانبه در خصوص برجام تصمیم‌گیری کندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «علیرضا یونسی رستمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری اظهار داشت: برجام معاهده چند جانبه بین‌المللی بوده و ترامپ در حوزه برجام نمی‌تواند یک جانبه تعهد بین‌المللی را زیرپا بگذارد.

وی با اشاره به تهدیدات ترامپ افزود: ترامپ نمی‌تواند یکجانبه در خصوص برجام تصمیم‌ گیری کند.

یونسی رستمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ساز و کار دقیق باید ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کند، تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نقش اساسی در پرورش شخصیت‌های با ارزش دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: متولیان امور قرآنی مدارس باید شیوه تربیت دانش آموزان را در چارچوب قرآنی در جان دانش‌آموزان تزریق کنند. امور دینی مانند نماز و قرآن نیازمند حضور مربیان شایسته و اثرگذار است.

وی تصریح کرد: سیاست دولت کمک همه‌جانبه به آموزش و پرورش بوده اگرچه نهادهای فراوانی در حوزه فرهنگ فعال هستند ولی این نهادها نقش گسترده‌ای در فرهنگ‌سازی دارد.

یونسی رستمی بیان کرد: بخشی از بودجه فرهنگی که قانون اجازه می‌دهد در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی پیگیری شود.

وی تدارک سازوکار قانونی برای تقویت مالی آموزش و پرورش را خواستار شد و افزود: نمازخانه پایگاه نیایش و ستایش بوده و برازنده مازندران گزارش ارائه شده مبنی بر کمبود نمازخانه در مدارس نباید باشد.

یونسی رستمی خاطرنشان کرد: هسته تخصصی در استان با هدف ایجاد چارچوبی مدون برای مشارکت دهیاران، شهرداران و فرمانداران است و دبیرخانه این هسته در اداره کل شهری استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار