رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی:

هیئت ورزش همگانی خراسان رضوی از تمامی شهرستان‌ها حمایت می‌کند

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: هیئت ورزش همگانی پشتیبان تمامی شهرستان‌های فعال در حوزه ورزش‌های همگانی خواهد بود و با تمام ابزار و امکانات از آن‌ها حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ - 16October 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، امیر رضا آذریان در حاشیه گردهمایی مشترک روسای هیئت‌های ورزشی و روسای ادارات شهرستا‌ن‌ها اظهار داشت: ورزش استان رو به رشد است و فعالیت‌های خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته و اگر تعامل هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها با دیگر نهاد‌ها و ادارات بیشتر شود، قطعا ورزش با شتاب بیشتری رشد خواهد کرد و ما شاهد توفیقات خوبی در ورزش استان خواهیم بود.

وی افزود: شهرستان‌ها باید برای تشکیل جلسات شورای عالی ورزش در شهرستان‌ها اقدام کنند و هم‌افزایی مدیران را در سطح شهرستان به وجود بیاورند، هیئت ورزش همگانی پشتیبان تمامی شهرستان‌های فعال در حوزه ورزش‌های همگانی خواهد بود با تمام ابزار و امکانات از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

آذریان خاطر‌نشان کرد: کمیته آمادگی جسمانی برای اول استارتش زده شد و اولین حرکت در ورزش همگانی انجام شد و تیمی هم در مسابقات کشوری داشتیم, هرچند موفق به کسب مقامی نشدیم اما حضور در این مسابقات قدم بزرگی برای ورزش همگانی در سطح استان بود.

محسن نصرپور نیز در حاشیه گردهمایی روسای هیئت‌های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها که با حضور معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی برگزار شد اظهار داشت: رسانه ملی خود را در توسعه ملی و ارتقا فرهنگی جامعه ملزم و ورزش را در این حوزه امری مهم می‌داند و برای پوشش فعالیت‌ها و اطلاع رسانی تاثیرات ورزش بر جامعه برنامه‌های ویژه دارد.

وی افزود: ورزش از جذابیت‌ها و علاقه‌مندان افراد بسیار در جامعه برخوردار است و جامعه ایرانی علاقه مند به ورزش است، به همین دلیل صدا و سیما خود را ملزم به حمایت از ورزش می‌داند و باید خاطر‌نشان کرد ورزش جایگاه بی بدیلی در برنامه‌های ما دارد و به صورت جدی نیاز‌های این حوزه را پیگیری می‌کند.

نصر‌پور همچنین اظهار داشت: ایجاد امیدواری در دل مردم یکی از رویکرد‌های ما است و بنا بر گفته مقام معظم رهبری رسانه‌ها وظیفه ایجاد امید و انگیزه در دل مردم را دارند به همین دلیل می‌بایست ما پاسخگو مردم باشیم و به نوعی رسانه پل ارتباط بین مردم و مسئولان است.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از نیاز‌های امروز ورزش توجه به بخش خصوصی و ورود آن به ورزش است و در این حوزه صدا و سیما با حمایت و تقویت بخش خصوصی بستر را برای ورود آن به ورزش فراهم می‌کند.

نصر‌پور در ارتباط با بخش بانوان و همچنین ورزش در شهرستان‌ها نیز افزود:در بخش بانوان باید به مظلومیت آن اشاره کنیم, بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و تاثیر به‌سزایی در کانون خانواده دارند و طبیعتا نیاز مند توجه بیشتر هستند, هچنین ورزش شهرستان‌ها نیز اهمیت بسیاری دارند و نیمی از جمعیت استان نیز در شهرستان ها حضور دارند و موظف به توجه و رفع نیازها در ورزش شهرستان‌ها هستیم.

غلامعلی مرتضایی نیز در حاشیه گردهمایی مشترک روسای هیئت‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها که با حضور نصر پور مدیر‌کل صدا و سیما خراسان‌رضوی برگزار شد گفت: در دین و فرهنگ ما همیشه اخلاق و کمک به هم نوع ارزش داشته و از اولویت‌های انسان‌های بزرگ بوده است و امروز برای کشور ما مسجد و بیمارستان ساختن خوب است اما باید به ورزش هم توجه شود چراکه از نظر جسمی, روحی و حتی سیاسی و اجتماعی نیز به ما کمک می‌کند.

مدیر‌عامل باشگاه فوتسال فرش آرا مشهد همچنین افزود: از نظر پور مدیر‌کل صدا و سیما خراسان‌رضوی بابت پخش اکثر مسابقات تشکر می‌کنم چراکه پخش مسابقات ورزشی از نظر اجتماعی و به‌ویژه سیاسی به شرایط کشور ما بسیار کمک می‌کند و ورزش توانسته در هر زمان جایگزین شبکههای ماهواره‌ای شود و هر بار پخش مسابقات ورزشی مخاطب بسیاری را جذب می‌کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار