مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

عملکرد مثبت سپاه امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست

مدیرکل حفظ آثار نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: عملکرد مثبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۲۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 16October 2017
امروز عملکرد مثبت سپاه در جهان بر کسی پوشیده نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز در واکنش به سخنان سخیفانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا ومکرالله و الله خیرالماکرین (آیه 54- سوره مبارکه آل عمران(

«و دشمنان‌ مكر ورزيدند، و خدا در پاسخشان‌ مكر در ميان آورد، و خداوند بهترين مكرانگيزان است».

دشمنان این نظام مقدس مانند گذشته دشمنی خود را با این ملت به نمایش گذاشته اند، اما پیروز همیشه این میدان ملت مسلمان و ولایت مدار ایران بوده اند.

آن‌ها می‌خواهند مکر و حیله کنند غافل از این که مکر خداوند از همه بالاتر است و با این گونه سخنان و اعمال خود را بیش از پیش در مجامع بین المللی و حتی داخل کشور خودشان، رسوا می سازند.

سپاه پاسداران در مقاطع حساس مختلف تاریخ این کشور در جهت حفظ این نظام مقدس و سربلندی آن تلاش کرده است. اگر اقدامات و فداکاری‌های سپاه پاسدار انقلاب اسلامی نبود، بی شک پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون امنیت بر این سرزمین اسلامی حکم فرما نمی‌گشت.

امروز نیز نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریست‌های خاورمیانه مشخص و برهمه روشن است.

پاسداران انقلاب اسلامی و تمام فرزندان این سرزمین همیشه آماده‌اند تا با پیروی از ولایت فقیه از دستاوردهای انقلاب و هویت ایرانی – اسلامی خود دفاع کنند و در این راه از هرگونه جان فشانی و فداکاری دریغ نخواهند کرد.

قابل ذکر است، مردم ولایتمدار کرج در واکنش به سخنان اهانت آمیز ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه 24 مهرماه ساعت 9 در میدان شهدا تجمع اعتراض آمیز خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار