نامه شهید علی باقر/ رزمندگان اسلام را دعا کنید

شهید باقر در نامه‌ای خطاب به خانواده خود آورده است: مرا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید. خیلی خیلی رزمندگان اسلام را دعا کنید و به مادر هم می‌گویم که نگران این حقیر نباشد؛ چون به شکر خدا جایم خوب است.
کد خبر: ۲۶۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ - 17October 2017
نامه شهید علی باقر/ مرا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علی باقر» 12 اردیبهشت 1349 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. شهید باقر شش مرداد 1367 طی عملیات مرصاد در اسلام آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت مقدس چهارده معصوم (صلوات الله علیهم اجمعین) خصوصا امام زمان ولی عصر حضرت مهدی علیه السلام (روحی و ارواح العالمین لِتراب مَقدمه الفداه) و با سلام و آرزوی طول عمر برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران خمینی عزیز (روحی فداه) و با آرزوی پیروزی نهایی رزمندگان اسلام بر کفر جهانی و شفای تمامی مریض‌های اسلام و مجروحین جنگی و معلولین عزیز و با آرزوی آزادی تمامی اسیران اسلام و خبر خوش از مفقودین. (ان‌شاءالله)

با سلامی گرم ولی از راهی دور خدمت خانواده‌ی محترم و عزیزم، امیدوارم که حالتان خوب باشد و در پرتو عنایات حضرت حق موفق بوده و باشید. ان‌شاءالله

پدر و مادر عزیز حال شما چطور است؟ الان که نامه را می‌نویسم تقریبا غروب روز شنبه 1366/8/30 چون دوستم علی احمدی می‌خواست به تهران بیاید تصمیم گرفتم نامه‌ای برای شما بنویسم و به آقا احمدی بدهم تا برای شما بیاورد. مرا از دعای خیر خود فراموش نفرمایید. خیلی خیلی رزمندگان اسلام را دعا کنید و به مادر هم می‌گویم که نگران این حقیر نباش، چون به شکر خدا جایم خوب است و راحت و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست در آخر آرزوی موفقیت و سلامتی تمامی عزیزان و اعضای خانواده‌ی خود را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم به دعای خیر شما.

خداحافظ همگی: «پدر، مادر، مریم، ملیحه، محمد، مهدی»

والسلام 1366/8/30 ساعت 5/18 بعدازظهر»

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار