فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

اعزام 1500 دانش‌آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری یک هزار و 500 دانش‌آموز دختر دوره متوسطه استان زنجان به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۶۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 16October 2017
اعزام 1500 دانش آموز دختر به اردوهای راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور بازخوانی فرهنگ حماسه و ایثارگری محسوب می‌شود، افزود: در سال جاری یک هزار و 500 دانش آموز دختر دوره متوسطه دوم استان زنجان به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان میراث‌دار 36 هزار دانش آموز شهید کشور و 407 شهید دانش آموز استان به این مناطق اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شناخت الگوهای استقامت و عدم تسلیم در برابر نظام استکباری از اهداف این اردوها است، بیان داشت: با برگزاری حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانش آموزان متبلور می‌شود.

سردار کرمی متذکر شد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی با همکاری و تلاش همه جانبه سپاه پاسداران و آموزش و پرورش و با اتخاذ تمام تمهیدات لازم فرهنگی، ایمنی و اردویی برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردوها به منظور پیوند ارزشی نسل جوان و نوجوان امروز با نسل دفاع مقدس و در مقابله با جنگ نرم دشمن و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی برپا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اهمیت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان، گفت: در همین راستا اردوی راهیان نور برای آشنایی نسل های مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با مناطق جنگی راه اندازی شده است.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: این اردوها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان توجه ویژه به این موضوع دارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها