نمایش خانگی میزبان فیلم سینمایی «چ» شد

نسخه خانگی فیلم سینمایی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا عصر روز گذشته با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ - 27August 2014

نمایش خانگی میزبان فیلم سینمایی «چ» شد

به گزارش سرویس فرهنگی دفاع پرس، نسخه خانگی فیلم سینمایی «چ» برگی از زندگی شهید «مصطفی چمران» ساخته ابراهیم حاتمیکیا عصر روز گذشته با حضور «حجت الله ایوبی» رئیس سازمان سینمایی، «محمدرضا جعفری جلوه» رئیس موسسه سینمایی فارابی، «ابراهیم حاتمی کیا»، «مریلا زارعی» و «بابک حمیدیان» در موسسه فارابی رونمایی شد.

«چ» در دو قالب DVD و Blue-ray و با ۶ زیر نویس به زبانهای فارسی برای ناشنوایان، زیرنویس انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اسپانیولی همراه با دو سکانس حذف شده فیلم و پشت صحنه ۱۰۰ دقیقه از فیلم، توسط شرکت سینما ۲۴ وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم «چ» پس از فروش ۲/۵ میلیاردی در اکران ۴۵ روزه تهران و شهرستانها اکنون برای نمایش در خانهها وارد عرصه خانگی شد.

ویژگیهای منحصر به فرد فیلم سینمایی «چ» فقط در جلوههای ویژه سینمایی مختصر نمیشود، زیرنویس به زبانهای انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اسپانیولی از دیگر ویژگی و اقداماتی است که مجموعهی سازنده فیلم برای دربرگیری مخاطبین بیشتر در سطح بین المللی به آن افزودهاند.

افزودن ۱۰۰ دقیقه از پشت صحنه، جلوههای ویژه فیلم مهمترین دلیل برای تماشای چندباره آن دسته از مخاطبین است که در اکرانهای مختلف به تماشای «چ» نشستهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها