نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس با مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام برگزار شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با رئیس و معاونین حوزه علمیه خواهران استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۶۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ - 16October 2017

نشست مشترک با مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام برگزارشدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، پیش از ظهر امروز «محمدرضا شرف‌بیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با رئیس و معاونین حوزه علمیه خواهران استان ایلام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شرف بیانی در این دیدار که در حوزه علمیه خواهران استان ایلام برگزار شد اظهار داشت: می‌توان استفاده از ظرفیت طلاب خواهر در بحث دفاع مقدس در زمینه تربیت راویان خواهر به عنوان خطیبان آینده در جامعه استفاده کرد.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گفت: در این راستا ایجاب می‌کند دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در حوزه علمیه خواهران تدریس شود.

در ادامه «فاطمه موسوی» مدیر حوزه علمیه خواهران فاطمةالزهرا (س) استان ایلام ضمن معرفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این حوزه گفت: حوزه علمیه خواهران 18 استاد، 11 کادر و 156 طلبه خواهر در حال تحصیل دارد.

وی افزود: پایان‌نامه‌ها و مقالات متعددی مرتبط با موضوعات دفاع مقدس در حوزه علمیه خواهران موجود است که می‌تواند در حوزه چاپ و نشر مورد بهره‌برداری مشترک قرار گیرد.

در ادامه این جلسه در خصوص همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های گوناگون علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در موضوعات دفاع مقدس بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار