سردار اشتری:

سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه ناشی از کم عقلی و ناآشنایی با جهان است

فرمانده نیروی انتظامی اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه را ناشی از کم عقلی و ناآشنایی با جهان دانست و گفت: مستکبران دنیا به ویژه آمریکا بدانند، انسجام در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
کد خبر: ۲۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 16October 2017
سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه ناشی از کم عقلی و ناآشنایی با جهان است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در مصلی تهران، اظهار داشت: انسجام کشور بواسطه نیروهای مسلح است و هوشیاری مردم موجب برقراری امنیت شد و این امنیت برای مردم منطقه هم تاثیرگذار است، چون امروز نیروی مستشاری و نظامی و قدرت دفاعی ما توانسته با کمک مردم کشورها امنیت منطقه را برگرداند که عراق و سوریه از جمله این کشورها هستند.
 
وی جمهوری اسلامی ایران را منشا امنیت و خیر و برکت برای کشورهای همجوار دانست و ادامه داد: امروز پلیس به فرموده مقام معظم رهبری باعث افتخار نظام است و افتخار ما این است که پلیس مسئولیت امنیت را در جامعه برعهده دارد و با مشارکت مردم توانسته‌ایم بسیاری از ماموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام برسانیم.
 
سردار اشتری با موثر خواندن نقش فناوری و تجهیزات در برقراری امنیت، اظهار کرد: هرچه از تجهیزات روز استفاده کنیم قطعا دقت و سرعت عمل بیشتر خواهد شد و با برپایی این نمایشگاه می‌خواهیم تجهیزات را بیشتر به داخل پلیس ببریم.
 
وی درباره نقش فناوری در عملکرد پلیس گفت: انسداد مرزها صرفا با ایجاد دیوار بتنی و فنس‌ها نیست بلکه با استفاده از تجهیزات روز است. در جاده‌ها استفاده از فناوری روز یعنی دوربین‌ها توانسته کنترل ترافیک را برعهده بگیرد و نظم جاده‌ای را افزایش دهد.
 
سردار اشتری تعداد غرفه‌ها و حضور مبتکرین و مخترعان داخلی را نشانگر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی دانست و گفت: بخش «ما می‌توانیم» نمایشگاه یکی از مزیت‌های شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی است؛ این بخش یعنی ما می‌توانیم با تکیه بر مبتکران و مخترعان داخلی نیازمندی‌های پلیسی، امنیتی و نظامی خودمان را تامین کنیم.
 
فرمانده ناجا اظهار کرد: البته مشارکت پلیس‌های کشورهای دوست و همراه بی تاثیر نخواهد بود اما از دوران دفاع مقدس و دورانی که به واسطه زورگیری مستکبران در تحریم بودیم به دنیا نشان دادیم روی پای خود ایستاده‌ایم و نیازمندی‌های خود را با تکیه بر جوانان دانشمند و صنعتگران داخلی اداره می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه دوران تحریم همچنان ادامه دارد، افزود: اگر چه این تحریم‌ها فشارهایی برای مردم و نیروهای مسلح داشت اما در عوض دستاوردهای خوبی هم به همراه داشت که از جمله این دستاوردها در اختیار گرفتن بنیه دفاعی قابل قبول با هدف تامین صلح و امنیت است.
 
سردار اشتری با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، تصریح کرد: دنیا بداند اگر ایران را تحت فشار بگذارد نه تنها از پا در نمی‌آید بلکه قوی‌تر می‌شود و این نمایشگاه گوشه‌ای از این ظرفیت‌هاست و یک توان بالقوه‌ای بین اندیشمندان، دانشمندان و مخترعان ما وجود دارد.
 
وی ابراز امیدواری کرد تا با ارایه فراخوانی از همه ظرفیت‌های کشور به منظور ایجاد و تامین امنیت، آسایش و آرامش مردم، بهره برداری شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه‌ای متلاطم واقع شده و کشورهای همسایه با توجه به زورگویی‌های مستکبران خدشه‌ای بر امنیت آنها وارد شده و گروه‌هایی به نام اسلام امنیت را تهدید می‌کنند، گفت: با وجود همه تلاطم‌ها در منطقه، ایران در سایه شهادت شهیدان، رهبری رهبر معظم انقلاب، یکپارچگی مردم و هوشیاری دستگاه نظامی امنیت کاملی دارد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار