رئیس مجمع نمایندگان مازندران عنوان کرد؛

ضرورت تداوم فرهنگ عاشورایی بسیج جهت کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: برای کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید فرهنگ عاشورایی بسیج که معطوف به ایثارگری است را تداوم ببخشیم.
کد خبر: ۲۶۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ - 16October 2017
ضرورت تداوم بخشی فرهنگ عاشورایی بسیج جهت کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعیبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسین نیازآذری» رئیس مجمع نمایندگان مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با با سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا، اظهار داشت: تحریم آمریکا علیه سپاه بی‌ارزش و آب در هاون کوبیدن است و ما نمایندگان مجلس، سپاه را مرکز ثقل نیروهای انقلابی و نهاد ثبات‌ساز و هویت انقلاب اسلامی می‌دانیم و همواره حمایت خود را از نیروی ارزشی اعلام می‌داریم.

وی با تقدیر از خدمات متعهدانه نیروهای سپاه و بسیج پیرامون اقدامات صورت گرفته درباره اقتصاد مقاومتی و طرح‌های بسیج سازندگی و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، گفت: مجلس شورای اسلامی همواره حامی سپاه بوده و از خدمات و تلاش‌های سپاه در عرصه‌های مختلف رضایت دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تحولات بین‌المللی و سخنان سخیف و بی‌شرمانه ترامپ علیه سپاه، خاطرنشان کرد: سپاه یک نیروی مردمی و انقلابی است و مورد اعتماد و حمایت کامل اقشار مختلف مردم ایران است و ملت انقلابی ما این روزها در شبکه‌های مختلف مدنی و اجتماعی حمایت خودرا از سپاه اعلام کرده و این مهم نشان‌دهنده عمق مردمی بودن سپاه است.

نیازآذری با تقدیر از رشادت‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی در تثبیت نظام و دفاع مقدس نقش سپاه را حفظ امنیت کشور ستود و تاکید کرد: سپاه پاسداران خدمات ارزشمندی برای حفظ و ثبات انقلاب اسلامی متقبل شد و پاسداران حماسه ساز ما خون پاک خویش را برای حفظ حریم و حرم آل‌الله و آرمان‌های امام راحل و منویات فرماندهی معظم کل قوا ایثار کردند.

دبیر و عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن مشارکت بسیج و سپاه در طرح‌های محرومیت‌زدایی و فعالیت در امر اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: حضور فعالانه سپاه در این عرصه‌ها شوق‌آفرین و حرکت‌بخش است و باید با قوت تداوم یابد.

نیازآذری توجه به اشتغال زنان وجوانان روستایی را در طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج و سپاه سازمان‌دهی می‌شود قابل تحسین دانست و این تدبیر را عامل ثبات بافت وهویت روستاها قلمداد کرد.

وی با نقد تفکر بروکراتیک حاکم بر نظام اداری کشور، خواستار میدان دادن به نیروهای ارزشی و تفکر جهادی شد و تصریح کرد: در هر زمان و مکانی که خوباوری ملی و تفکر جهادی میدان‌دار شود شاهد تعالی و پیشرفت بیشتری بوده‌ایم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما در دفاع مقدس با دستان خالی ولی اراده‌های استوار مقاومت کردیم و برای کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید فرهنگ عاشورایی بسیج که معطوف به ایثارگری است را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار