مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود بزرگ‌ترین وقف را انجام دادند

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: خانواده شهدا با وقفیات خود به نام شهیدانشان همانگونه که نام شهیدشان را جاودانه کردند، کاری ماندگار انجام دادند که مایه باقیات‌الصالحاتشان است.
کد خبر: ۲۶۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ - 16October 2017
خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود بزرگ‌ترین وقف را انجام دادندبه گزارش دفاع پرس از اصفهان سردار «مجتبی شیروانیان» پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از والدین واقف و خیر شهدا با عرض تسلیت ایام شهادت امام زین‌العابدین (ع) اظهار داشت: خانواده‌های شهدای واقف یک ‌قدم بیشتر جلو گذاشته‌اند، آن‌ها با تقدیم بهترین عزیزان خود بزرگ‌ترین وقف را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) الگوی ما در زندگی است، افزود: تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا به نام عزیزان خود وقف‌های زیادی در امور اجتماعی، مسجدسازی و قرآنی و ... انجام داده‌اند، ما هم باید ادامه‌دهنده همان مسیر باشیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان تصریح کرد: باید برای ترویج این فرهنگ که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورای سیدالشهدا (ع) است تلاش شود، مبادا به نحوی عمل شود که شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود.

شیروانیان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با وقفیات خود به نام شهیدانشان همانگونه که نام شهیدشان را جاودانه کردند، کاری جاوادانه و ماندگار هم انجام دادند که مایه باقیات‌الصالحاتشان است.

تبلیغات دشمن خللی در روحیه ایثار و شهادت مردم وارد نمیکند

«سهیلا اثنی‌عشری» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با حضور در این همایش با بیان اینکه این جلسات مایه خیر و برکات بسیاری برای ماست، گفت: والدین معظم شهدا و شهدا مایه افتخار برای همگان هستند.

وی با اشاره به تجمع خودجوش و افتخارآفرین مردم اصفهان در واکنش به سخنان اخیر ترامپ تصریح کرد: تجمع روز گذشته مردم در خیابان سپاه نشان داد علی‌رغم تبلیغات دشمن، روحیه ایثار و شهادت و گوش به فرمان رهبری در دل مردم ما نهادینه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان افزود: مردم پشتیبان دولت و اسلام هستند و آگاهانه در این مسیر قدم میگذارند و کوچکترین خللی در همت و باورهای آنان به وجود نمیآید.

وی خاطرنشان کرد: یک سال قبل برای جمع‌آوری خاطرات شفاهی و کتبی، وسایل و موزههای خانگی مربوط به دفاع مقدس در نزد زنان و مادران شهدا مطرح شد که اکنون برای دریافت بودجه در نوبت است و اگر به نتیجه برسد قدم خوب و بزرگی در این راستا برداشته می‌شود.

در پایان این همایش از پوستر «یاوران وقف» با هدف ترویج فرهنگ وقف به نام شهدا رونمایی شد و از خانواده 9 شهید که در مسر انجام امور خیر و وقف در حوزه ایثار و شهادت، امور قرآنی، تهیه جهیزیه و سرپرستی از کودکان بیسرپرست و ... فعال بودند، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها