فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 50 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ مواد مخدر و کشف یک تن و 50 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری 2 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 16October 2017
ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر را از محورهای فرعی ایرانشهر دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار قنبری افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده، بامداد امروز موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی‌توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق به متوقف کردن 2 خودرو و دستگیری 2 قاچاقچی شدند.

وی با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری همدستان این سوداگران، تصریح کرد: در بازرسی خودروها یک تن و 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مهمات آن کشف شد.

قنبری خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار