دیدار با خانواده شهید کشوردوست در برنامه «ستارگان پرفروغ»

رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری در برنامه «ستارگان پرفروغ» منطقه ۱۰ با خانواده معظم شهید رضا کشوردوست دیدار می‌کند.
کد خبر: ۲۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 16October 2017
دیدار با خانواده شهید کشوردوست در برنامه «ستارگان پرفروغ»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۲۵ مهرماه در بیت معظم شهید والامقام «رضا کشوردوست» برگزار می‌شود محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه ۱۰ با خانواده معظم این شهید دوران دفاع مقدس دیدار و از آنان تجلیل خواهد کرد.

شهید رضا کشوردوست متولد سال ۱۳۴۶ از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که بیستم اسفندماه سال ۱۳۶۵ طی پاتک رژیم بعث عراق در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل  شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه ۱۰ به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا؛ بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه «ستارگان پرفروغ» است که هر هفته به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این ویژه برنامه می‌توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: ۶۶۶۹۱۵۴۶ تماس بگیرند.
 
منبع: روابط عمومی‌ مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار