مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان:

شهید حججی نماد یک جوان مؤمن انقلابی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: شهید حججی نماد یک جوان مؤمن انقلابی برای همه بشریت است.
کد خبر: ۲۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ - 16October 2017

شهید حججی نماد یک جوان مؤمن انقلابی برای همه بشریت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «غلامرضا قندهاری» در جمع پاسداران سپاه استان سمنان با حضور پدر شهید حججی در حسینه شهدای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شاهدیم که در صدر اسلام جای شهید و جلاد کاملا عوض شده است که نمونه های آن بسیار است و از جمله آن وقتی است که اسرای کربلا وارد کوفه شدند.

وی افزود: در بدو ورود اسرا فاطمه صغری دختر امام حسین (ع) سخنرانی آتشینی کرد و همه افراد تحت تأثیر قرار گرفتنند؛ سپس ام کلثوم خواهر امام حسین (ع) و باز مردم بیشتر منقلب شدند تا نوبت به حضرت زینب (س) رسید که آن کسانی که سن و سالی از آنها گذشته بود تصور کردند با این نحوه بیان مطالب خود امام حسین (ع) سخن می گوید و باز هم مردم تحت تأثیر قرار گرفتند و سپس امام سجاد (ع) سخن گفت و انقلاب عجیبی ایجاد شد و مردم می خواستند علیه دستگاه ابن زیاد شورش کنند که ابن زیاد تصمیم به سخنرانی گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اگر حواسها امروز هم جمع نباشد جای شهید و جلاد تغییر می یابد، ادامه داد: حضرت زینب (س) نام ابن زیاد را اینگونه بیان کرد ای پسر مرجانه یعنی معلوم نیست که تو پدرت کیست و ابن زیاد خبیث و ملعون را که مجسمه شرارت و پلیدی بود مورد هجمه قرار داد و باطن کثیف او را برملا کرد.

قندهاری افزود: ابن زیاد روی منبر رفت و گفت خدا را شکر که حق را پیروز کرد و یاری کرد امیرالمؤمنین و یاران او را که منظورش یزید و یزیدیان بود و نطق کفرآمیز خود را با این سخن ادامه داد که «ما کشتیم دروغگو، پسر دروغگو را» و باید گفت وقتی مردم بصیرت نداشته باشند؛ امام سجاد باید به قل و زنجیر کشیده شود او را آواره کنند و بعد یک فرد نالایق و ناشایسته ای بشود امیرالمؤمنین.

وی خطاب به پدر شهید حججی گفت درود بر شما که چنین فرزند شایسته‌ای را تربیت کردید درود فرشتگان الهی بر شما باد، و ادامه داد: شهید حججی شد حجت خدا و نماد، الگو و اسو برای همه آزادی خواهان عالم شد.

قندهاری بیان داشت: ملت ما باطن معنوی خود را در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید محسن حججی در مشهد، تهران، اصفهان و نجف آباد نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها