امام جمعه «بافت»:

کشوری که خطش شهدا و ولایت است، در مقابل استکبار سرخم نمی‌کند

حجت‌الاسلام «علی مهدی‌زاده» گفت: امروز اعلام می‌کنیم، کشوری که خطش شهدا و ولایت است، در مقابل استکبار سر خم نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ - 16October 2017
کشوری که با خط شهدا و ولایت است، در مقابل استکبار سرخم نخواهد کرد / آمریکا باید از عصبانیت بمیردبه گزارش دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم، مسئولان و دانشجویان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد «بافت» برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی مهدی‌زاده» امام‌جمعه بافت در این آیین باشکوه اظهار داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی بافت میزبان عزیزی است که با توسل به آن می‌توان راه درست را از نادرست متمایز کرد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهدا هرجا آرام گیرند، آن قسمت مقدس است، افزود: شهید حرمت خاص خود را دارد و به مانند امامزاده است.

حجت‌الاسلام مهدی‌زاده ادامه داد: همه باید با امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر جلوی هنجارشکنی‌ها را بگیریم و نگذاریم ارزش‌های مقدس ما تحت‌الشعاع قرار گیرد و یاری کنندگان دین خدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یاری کردن دین خدا، یعنی زیر بار ذلت نرفتن، یعنی زینب کبری (س) در اوج اسارت بودن، یعنی سپاه قدس و لشکر فاطمیون و زینبیون، یعنی استکبارستیزی و تابع محض ولایت مطلقه فقیه بودن.

امام جمعه بافت تصریح کرد: امروز اعلام می‌کنیم کشوری که خطش شهدا و ولایت است در مقابل استکبار سرخم نخواهد کرد و همان‌گونه که معاویه و دشمنان اسلام با همه دسیسه‌های خود نتوانستند پیروز شوند، امروز آمریکا و ایادی استکبار نیز پیروز نخواهند شد.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم بافت در مراسم تشییع شهید گمنام، خاطرنشان کرد: حضور امروز مردم در تشییع این شهید گمنام والامقام و در همه صحنه‌های این نظام یک چیز را ثابت می‌کند که آمریکا باید از عصبانیت بمیرد.

حجت‌الاسلام مهد‌ی‌زاده افزود: جوانان این ملت محسن حججی‌ ها و پیرمردانش نیز حبیب ابن مظاهرها هستند که زیر بار ظلم استکبار نخواهند رفت و اگر آمریکا بخواهد کوچک‌ترین گزندی به این اتحاد وارد کند، با خروش ملت مواجه خواهد شد.

در ادامه این مراسم، «حمدالله منظری توکلی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نیز در این مراسم گفت: شهادت «حیات‌طیبه» است که به لقاالله ختم می‌شود و شهید در پیشگاه حضرت‌ حق حضور پیدا می‌کند، پس شهادت افنخار است.

وی افزود: به برکت حضور شهدا به‌ویژه شهدای گمنام، فضای کشور رونق گرفته و معطر می‌شود و امروز مفتخریم که دسته گلی از جوانان غیور سال‌های دفاع مقدس را میزبان هستیم و به این میزبانی به خود می‌بالیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار