حداد عادل در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس:

راه ما در مقابله با تروریسم درست بوده است

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست بودن سپاه نشان می‌دهد راه ما در مقابله با تروریسم درست بوده است.
کد خبر: ۲۶۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ - 16October 2017
راه ما در مقابله با تروریسم درست بوده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، «غلامعلی حداد عادل» نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش «زعیم ذوفنون» در جمع خبرنگاران در خصوص صحبت های اخیر ترامپ، اظهار داشت: به نظر من ترامپ می خواهد برجام را دستگیره ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکند به همین خاطر باید هوشمندانه با آن رفتار کرد، از سوی دیگر آنها به دنبال این هستند تا بحث هسته ای را به مباحث موشکی پیوند بزنند تا از این طریق سلطه آمریکا را مجدد به ایران بازگردانند لذا مسئولان می بایستی با حفظ عزت و قدرت در برابر این برنامه آنها بایستند.

وی افزود: البته در این ماجرا اروپایی ها به نحوی صحبت می کنند که هم می خواهند مخاطب ترامپ قرار نگیرند و هم اینکه بتوانند از مزایای برجام بهره مند شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر تروریست نامیدن سپاه از سوی رئیس جمهور آمریکا بیان داشت: این گونه سخنان نشان می دهد که راه ما در مقابله با تروریسم درست بوده؛ تروریست هایی که هیلاری کلینتون معترف به ایجاد آن ها است یعنی داعش، بر اثر ایستادگی امثال شهید حججی ها و همت سپاه در حال از بین رفتن است به همین دلیل باید هم از سپاه ناراحت باشند.

حدادعادل همچنین در خصوص ارتباط ایران با اروپا در قالب برجام عنوان کرد: مادامی که در چارچوب تعهدات مبتنی بر برجام طرفین به تعهدات شان پایبند باشند، ارتباط ها ادامه دارد به عبارت دیگر دلیلی ندارد اگر اروپا بخواهد با ما کار کند، نخواهیم با آنها کار کنیم.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار