با حضور حدادعادل

یادواره شهدای مهدی‌شهر سمنان برگزار می‌شود

یادواره شهدای دولت و شهدای مهدی‌شهر سمنان، 8 شهریور با حضور غلامعلی حدادعادل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ - 27August 2014

یادواره شهدای مهدی‌شهر سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان مهدی شهر در جلسه ستاد گرامیداشت شهدای هشتم شهریور گفت: حداد عادل مهمان ویژه گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و 186 شهید شهرستان و دومین یادواره 14 شهید منطقه زیارت و 12 لاله گمنام در شهرستان مهدی شهر است.

پارسا گفت: 8 شهریور یادواره خادمانی است که جان به قربانگاه تروریسم دادند تا زمینه ساز در به دری منافقین شوند و تدبیر خردمندانهشان اینک و با گذشت چندین سال از سالگرد پرواز ملکوتیشان، همچنان سندی باشد بر مظلومیت جمهوری اسلامی و پاسخی محکمتر در مقابل تبلیغات بیشرمانه و سرسام آور کشورهایی که جمهوری اسلامی را حامی تروریسم میدانند و غافلاند از اینکه تروریسم، نطفه شومی است که در بطن خودشان پایه ریزی شده تا از این طریق به مطامع شومشان دست پیدا کنند.

پارسا افزود: برگزاری یادوارهها برای شهدا تا چندین ماه فضای شهر را معطر به عطر شهدا میکند لذا پایبندی به احکام دین و ارتباط بیشتر با خداوند و ارتباط عمیق با ارزشهای دینی همانند حجاب و عفاف در فضای شهر پررنگتر میشود.

عضو ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان مهدی شهر تصریح کرد: گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و 186 شهید و لالههای گمنام شهرستان مهدی شهر و دومین یادواره 14 شهید منطقه زیارت به همت و همکاری ستاد یادواره زیارت برگزار میشود.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این یادواره، بزرگداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین آشنایی نسل سوم انقلاب با شهدا است. 

وی ادامه داد: از دیگر برنامههای این گرامیداشت برگزاری مراسم شب شعر، مسابقه پیامک، مسابقه وبلاگ نویسی، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه بلوتوث و نمایشگاه عکس شهدا است.

پارسا تاکید کرد: یاد و خاطره شهید در جامعه سبب میشود عواملی که مسبب شهادت وی شدند دیگر بروز نکند.

وی از تمام مردم قدرشناس و ولایت مدار خواست تا برای تجلیل از مقام شاخص شهدا؛ هرچه باشکوهتر در این مراسم شرکت کنند و بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات خود بیافزایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار