سردار شرفی در جمع خبرنگاران تاکید کرد؛

لزوم تقویت ناوگان خودرویی پلیس و تبدیل ایستگاه‌های ثابت به سیار

رئیس پلیس پیشیگری ناجا بر لزوم تقویت ناوگان خودرویی نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: از این طریق می‌توان برخی از پایگاه‌های ثابت پلیس را به سیار تبدیل کرد.
کد خبر: ۲۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 17October 2017
لزوم تقویت ناوگان خودرویی پلیس و تبدیل ایستگاه‌های ثابت به سیار
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه اجرای طرح «رعد 3» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای این طرح 86 خودرو، 391 گوشی و 50 رایانه همراه که تمامی مسروقه بودند، کشف شد.
 
وی خاطرنشان کرد: تقویت کلانتری‌های تهران آغاز شده و تاکنون یکصد پلیس در تهران مجهز به دوربین شده‌اند. با تزریق 200 دستگاه خودرو سمند به کلانتری‌ها نیز در پی تقویت آنان هستیم.
 
سردار شرفی گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه در طول سال برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.
 
وی همچنین با اشاره به ماموران انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: همکاران بنده در پلیس پایتخت از انگیزه بالایی برخوردارند. طرح «رعد 3» یک طرح از پیش برنامه‌ریزی شده بود که با مهارت انجام شد. امید است با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و دوربین‌ها بتوانیم شرایط ناامنی را برای مخلان امنیت به وجود بیاوریم و شاهد وضعیت ایده‌آل امنیتی در تهران باشیم.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم برخی از ایستگاه‌های ثابت را به ایستگاه‌های سیار تبدیل کنیم، تا توان عملیاتی نیروی انتظامی افزایش یابد. البته این کار نیازمند توسعه خودرویی پلیس است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه برخی از خودروها و وسایل نقلیه پلیس مستهلک شده است و نیازمند نوسازی ناوگان خودرویی و موتوری پلیس هستیم. این کار نیازمند تامین و اختصاص بودجه از سوی دولت محترم است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار