دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با خانواده شهیدان «اسماعیل‌زاده» در بابلسر+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با حضور در منزل شهیدان «ابراهیم و حسین اسماعیل‌زاده» در بابلسر با خانواده این شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۲۶۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ - 17October 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با حضور در منزل شهیدان «سیدابراهیم و سیدحسین اسماعیل‌زاده» در روستای باقر تنگه شهرستان بابلسر با خانواده این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
ملکی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار، از ساخت تندیس این شهدا خبر داد و اظهار داشت: تندیس این دو شهید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نصب خواهد شد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران همچنین در این دیدار از چاپ کتاب شهیدان اسماعیل‌زاده تا اواخر سال 96 خبر داد.
 
یادآور می شود، این پدر و پسر شهید در عملیات «والفجر 6» در قله‌های سر به فلک کشیده «چیلات»، ابتدا پسر در آغوش پدر شهید شده و سپس پدر نیز همان‌جا در حالی‌ که سر فرزندش را بر آغوش گرفته بود، در اثر اصابت گلوله‌ای به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر شهیدان اسماعیل‌زاده 25 سال مفقود‌الاثر بودند تا اینکه پیکرهای مطهر این دو شهید بزرگوار توسط گروه تفحص در تاریخ خردادماه 88 در منطقه چیلات کشف و به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها