رئیس بنیاد نخبگان اردبیل:

هویت کشور مدیون بزرگانی مانند «امیرحسین فردی» است

رئیس بنیاد نخبگان اردبیل گفت: هویت هر کشوری مدیون نخبگان و مشاهیر آنها می‌باشد و هویت کشور ما نیز مدیون بزرگانی مانند «امیرحسین فردی» است.
کد خبر: ۲۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ - 17October 2017
هویت کشور مدیون بزرگانی مانند «امیرحسین فردی» استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، «حسین شایقی» رئیس بنیاد نخبگان اردبیل امروز در همایش نکوداشت «امیرحسین فردی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق برگزار شد، اظهار داشت: هویت هر کشوری مدیون نخبگان و مشاهیر آن‌ها می‌باشد و هویت کشور ما نیز مدیون بزرگانی مانند «امیرحسین فردی» است.

وی گفت: فعالیت‌های «امیرحسین فردی» در سطوح مختلفی دسته‌بندی می‌شود که پایه‌گذاری ادبیات داستانی انقلاب، برگزاری کلاس‌های مختلف در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و پایداری و خلاقیت و خستگی ناپذیری وی در این زمینه از جمله این‌ها است.

رئیس بنیاد نخبگان اردبیل تصریح کرد: فعالیت مرحوم فردی از اولین روزهای انقلاب آغاز شد و در آبان 58 به حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست و ادبیات داستانی در حوزه را با همراهی جمعی از نویسندگان و هنرمندان پایه گذاری کرد.

وی افزود: فعالیت‌های مرحوم فردی به قدری مهم و تاثیرگذار بود که در سال 87 موفق به دریافت نشان درجه یک هنری شد و آثار وی در این حوزه تا ابد ماندگار شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها