مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

سپاه پاسداران پرچمدار آزادی و آزادگی در جهان است

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دشمنان بدانند سپاه پاسداران پرچمدار آزادی و آزادگی در جهان است.
کد خبر: ۲۶۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 17October 2017
سپاه پاسداران پرچمدار آزادی و آزادگی در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز 25 مهرماه با حضور دانشگاهیان، کارکنان و مردم شهیدپرور شهر کرمان از میدان هفت باغ به سمت پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شد.

حجت‌الاسلام «علی عارفی» مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این آیین اظهار داشت: دشمنان بدانند سپاه پاسداران پرچمدار آزادی و آزادگی در جهان است.

وی افزود: سپاه افتخار این ملت است و امروز مقابله با تروریست در بازوان سپاه پاسداران می‌باشد و بسیج نیز در بین ملت ایران محبوبیت قلبی دارد.

عارفی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ دیوانه بداند که «سربازان روح‌الله»، صدام دیوانه را به جای خود نشاندند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: امروز ندای این مردم و شهدا «مرگ بر آمریکا» است و این یعنی مرگ به ظلم، ستیز و تروریسم است و تروریسم بین‌الملل امروز در آمریکا، اسرائیل و عربستان خلاصه می‌شود.

حجت‌الاسلام عارفی اظهار کرد: شهید گمنام از مال، جان و حتی نام خود گذشت تا ایثارگری را به اوج خود برساند و امروز اگر ملت ایران امنیت دارد، این آزادی و امنیت مدیون خون شهداست.

وی گفت: رجعت پیکر مطهر شهدا به ما می‌گوید که سربازان خمینی کبیر (ره) هنوز زنده‌اند و سربازان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی‌اش خواهند سپرد و تا آخر ایستاده‌اند.

عارفی ادامه داد: ما اطمینان داریم که نسل چهارم‌های ما همچون شهید «حججی» سر و جان خویش را در برابر دفاع از ارزش‌های اسلام فدا می‌کنند.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز اظهار داشت: شهدای گمنام و شهدایی که به تازگی تفحص می‌شوند ظرفیت هدایت دارند.

وی افزود: حضور این شهدا بعد از 30 سال و اندی که تفحص می‌شوند، با آمدنشان دل‌ها را متحول می‌کنند.

ابوالحسنی گفت: این شهید گمنام با 25 سال سن در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها