آیین تجلیل از ایثارگران اداره‌کل تأمین اجتماعی خوزستان برگزار شد

آیین بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدیریت درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان خوزستان، در سالن همایش‌های این اداره‌کل برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ - 18October 2017

برگزاری آیین تجلیل از ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی در خوزستان ///// عکس سایز نیست

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، آیین بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران مدیریت درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان خوزستان، صبح امروز (چهارشنبه) در سالن همایش‌های این اداره‌کل برگزار شد.

در این مراسم باشکوه و معنوی که جمع کثیری از مسئولین نظامی و اداری حضور داشتند، ابتدا کلیپی از رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای حاضرین پخش شد و در ادامه، «صادق جلیلی» مدیریت درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان خوزستان، ضمن خیرمقدم به حضار و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جایگاه ارزنده ایثارگران را مورد تجلیل قرار داد.

در ادامه مراسم، «یوسف بختیاری» بازیگر و هنرمند شاخص نمایش حوزه دفاع مقدس، به اجرای برنامه پرداخت و لحظاتی از دوران جنگ در شهر مقاوم آبادان را برای حاضرین تداعی کرد.

سخنرانی سردار «عباس یوسفی» معاون قرارگاه کربلا، حجت‌الاسلام «علی سپهر» مدیر کتابخانه‌های عمومی استان، اجرای نوحه و شعر حماسی، تعزیه‌خوانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

مادر شهیدان «ابراهیم و اسماعیل فرجوانی» و خانواده سردار شهید «علی هاشمی» از مهمانان ویژه این برنامه بودند که در پایان نیز مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

خاطرنشان می‌شود، این مراسم به همت روابط عمومی مدیریت درمان اداره‌کل تأمین اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار