برگزاری کارگاه آموزش روایتگری در شاهرود

به همت انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس، کارگاه آموزش روایتگری در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 18October 2017

برگزاری کارگاه آموزش روایتگری در شاهرودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «کمیل قندهاری » مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش روایتگری اظهار داشت: این کارگاه به مدت سه روز با حضور حجت‌الاسلام «محمدباقر نادم» عضو موسسه روایت سیره شهدا قم در محل مسجد غربای شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود حضور داشتند و در خصوص موضوع یابی و سوژه‌یابی در روایتگری آموزش‌های لازم را طی کردند.

قندهاری خاطر‌نشان کرد: برگزاری این دوره‌ها در توانمندسازی راویان دفاع مقدس اعم از شاهدان عینی این حماسه و چه نسل راویان جوان مفید است و تلاش داریم این کلاس‌های را هدفمند با حضور اساتید برجسته کشوری انجام دهیم.

این مسئلو با بیان اینکه انجمن راویان دفاع مقدس در شهرستان شاهرود چند سالی است که تشکیل شده، گفت: این انجمن هر هفته در طول سال برنامه روایتگری سیره شهدا را با محوریت شهدای شهرستان و عملیات‌های مختلف دفاع مقدس در منازل شهدا و یا مساجد و محلات مختلف دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: اعزام راویان به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی و عمومی و اعزام راویان به مدارس و دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج و یادواره‌های شهدای از برنامه‌های انجمن راویان و مرکز حفظ آثار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس سپاه شاهرود با تاکید بر ساماندهی راویان دفاع مقدس عنوان کرد: تلاش داریم راویان دفاع مقدس را ساماندهی کرده و با توجه به استعداد و نیاز مخاطب تقسیم‌بندی و استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار