سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اقتدار نیروهای مسلح کشورمان برای «دشمنان» ملموس است/ ترامپ از سلامت «روان» برخوردار نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید در دامن دشمن بیافتیم، گفت: رییس‌جمهور آمریکا در سخنان اخیرش درباره متهم کردن سپاه به عنوان یک نهاد تروریستی، بار دیگر ثابت کرد که از سلامت روان برخوردار نیست.
کد خبر: ۲۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 18October 2017
ترامپ به کدام نیروهایش دلخوش است

«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: امروز اگر آمریکا یا هر کشور بیگانه‌ای بخواهند در برابر جمهوری اسلامی ایران گستاخی کنند، رزمندگان ولایت‌مدار و غیرتمند کشورمان در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان می‌ایستند و پاسخی محکم و کوبنده به آنها می‌دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان سخیف و یاوه‌گویی‌های رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروهای تروریستی گفت: کشورهایی که به ذات پلید و شوم روسای‌جمهور آمریکا واقف هستند، می‌دانند که تروریست و تروریست‌پرور کیست؛ آقای ترامپ با این سخنانش برای بار دیگر ثابت کرد که از سلامت روان برخوردار نیست.
 
سعیدی نیروهای آمریکایی را تشبیه به طبل توخالی کرد و افزود: رییس‌جمهور آمریکا به کدام‌یک از نیروهایش دلگرم است؟! اگر آقای ترامپ فراموش کرده که چه جنگجوهایی تربیت کرده است، در مقابل دنیا فراموش نکرده؛ آقای ترامپ یک بار دیگر فیلم اسارت نیروهایش به دست رزمندگان دلیر سپاه پاسداران را تماشا کند که چطور مانند بچه‌ها گریه می‌کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: دشمنان بار دیگر از راهی که در آن شکست خوره‌اند، وارد نبرد با کشورمان نمی‌شوند؛ امروز جنگ در خط مقدم و ابزارش هم توپ و تانک نیست؛ دشمنان به قدرت و اقتدار نیروهای نظامی‌مان آگاه هستند و خوب می‌دانند که حمله به ایران سرنوشت صدام را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

سعیدی فضای مجازی را یکی از ابزارهای نفوذ دشمن بر اعتقادات جوانان دانست و گفت: بکارگیری صحیح از شبکه‌های مجازی مهر باطل بر نقشه‌های دشمن است؛ آنان که چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند در تلاش هستند که در مرحله اول اعتقادات جوانانمان را سست کنند و به همین دلیل متوسل به محتواهای جذاب و مستهجن شده‌اند؛ اما ما باید با استفاده صحیح از این فضا، آگاه باشیم تا در دامن دشمن نیافتیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار