امام جمعه تبریز:

رئیس جمهور آمریکا بفهمد که ما پیرو خط شهید حججی‌ها هستیم

امام جمعه تبریز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی گفت: تبریزی‌ها جمع شده‌اند تا وفاداری خودشان را به کاروان شهدا اعلام کنند و به رئیس جمهور آمریکا بفهمانند که ما پیرو خط شهید حججی‌ها هستیم.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 18October 2017
رئیس جمهور آمریکا بفهمد که ما پیرو خط شهید حججی‌ها هستیمبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که با حضور خانواده شهید حججی در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تبریزی‌ها اینجا جمع شده‌اند تا وفاداری خودشان را به کاروان شهدا اعلام کنند و به رئیس جمهور آمریکا بفهمانند که ما پیرو خط شهید حججی‌ها هستیم.

وی با اشاره به حرکت احمقانه اخیر ترامپ، گفت: خوشبخانه این حرکت احمقانه ترامپ نه تنها ذره‌ای از ارزش سپاه کم نکرد بلکه ارزش این ارگان را در بین همه مردم بیشتر و بیشتر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد، تصریح کرد: کسی لیاقت شهادت را خواهد داشت که از تعلقات دنیوی دل کنده و به دنیا و ظواهر آن پشت کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار