مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا:

بسیج رسانه ملی برای ما نقش هلی‌برن را ایفا کند/ لزوم تبیین واقعی بودن جنگ نرم برای مردم

احمد عبودتیان با بیان اینکه بسیج رسانه ملی برای ما نقش هلی‌برن را ایفا کند، گفت: واقعی بودن جنگ نرم را باید برای مردم تبیین کنید.
کد خبر: ۲۶۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ - 18October 2017
بسیج رسانه ملی برای ما نقش هلی‌برد را ایفا کند/ واقعی بودن جنگ نرم را برای مردم تبیین کنید
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «احمد عبودتیان» مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در همایش فرماندهان بسیج مراکز استان صداوسیما اظهار داشت: ما در مجموعه‌های مردمی بعد از 27 سال از مبارزه انفرادی به این نتیجه رسیدیم که این کار عاقلانه نیست و باید شروع به کار جمعی کنیم.
 
وی ادامه داد: این عدد 27 سال، از آنجایی آمده است که اولین انذارهای رهبر انقلاب برای شروع کار فرهنگی سال 69 شروع شد و مجموعه های فرهنگی از 69 تا 90 بدنبال انجام کار های فرهنگی انفرادی بودند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا  ادامه داد: این کارها فی سبیل الله بود، جزیره ای و فوق برنامه بود و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که اینگونه کارها به نتیجه نمی‌رسد.

عبودتیان  تاکید کرد: این گروه‌ها همان گروه هایی هستند که بدون هیچ حکمی برای پیشرفت انقلاب اسلامی کار می کنند. گروهی از بانوان در تهران داریم که در شمال تهران خدمات نظافتی و کلفتی می کنند تا با پولش بچه های جنوب شهر را به راهیان نور ببرند. نزاع ما با جبهه غرب به این نقطه رسیده است. ما 27 سال دم از هم افزایی می زنیم اما به نتیجه مناسب نرسیدیم.

وی افزود: هرچه مقام معظم رهبری فریاد زد این افراد را متشکل کنید ما متوجه نشدیم تا اینکه دشمن حمله کرد و خرمشهر ما را گرفت.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا  تاکید کرد: وقتی فهمیدیم که یک نارنجک داخل سنگرمان افتاد، زمانی که پسرم از من پرسید امام رضا قوی تر است یا بن تن. وقتی فضا اینگونه شد فهمیدیم از مجموعه ها به تنهایی آبی گرم نمی شود.

عبودتیان ادامه داد: از سوی دیگر تاکید آقا بر کار مردمی و اینکه انقلاب با مردم پیش خواهد رفت، روی زمین ماند. این بود که وقتی در سال 92 خدمت رهبر انقلاب رسیدیم فرمودند «مدتها بود منتظر شما بودم».

وی افزود: دشمن برای همه زندگی ما طراحی کرده است. دشمن آنی و کمتر از آنی ما را به خودمان وانگذاشته است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا اشاره کرد: دوستان ما در تشکل های مردمی فهمیده اند که نباید نگاهمان به دولت ها باشد. فهمیده ایم دولت را باید یک تشکل پیشران بسازد. در همه عرصه ها بچه های حزب اللهی آمدند پای کار  و الان احساس می کنند باید نقش پیشرانه دولت را داشته باشند.

وی در خصوص نقش بسیج صدا و سیما در کمک به تشکل های مردمی افزود: ما نیروی زمینی هستیم و خواهش می کنیم دوستان صدا و سیما نقش هلی‌برن ما را برعهده بگیرند. مردم ما باید متوجه بشوند که یک اتفاقی دارد در عرصه فرهنگی می افتد. باید به مردم نشان دهیم که یک عده ای برای فرهنگ مردم زندگی خود را گذاشته اند و کار می کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا در انتهای سخنانش افزود: ما خواهش می کنیم از تشکل های مردمی برای اتاق فکرهای خود، برای تربیت هنرمند و برای معرفی چهره استفاده کنید. ما موفق شدیم در شبکه افق تابو را بشکنیم  و نشان دادیم که می توان کار تولید کرد و مردم استقبال کنند. کمک دیگر شما به جبهه انقلاب اسلامی این است که  برای مردم تبیین کنید که جنگی در کار است.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها