مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

بیش از یک‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «حبیب حرم» ارسال شد

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: در دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» یک‌هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این تعداد 20 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۶۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 18October 2017

بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «حبیب حرم» ارسال شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، «رسول کرمی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان همدان همواره زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره در این مسیر گام برداشته است.

وی یادآور شد: جشنواره سراسری «حبیب حرم» در راستای پاسداشت شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و به ویژه قافله ‌سالار آن ها سرلشکر شهید «حسین همدانی» در قالب شعر و داستان‌ کوتاه برگزار شد.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان هم‌چنین بیان داشت: نخستین مرحله از این جشنواره در سال گذشته و همزمان به اولین سالگرد شهادت سردار شهید «حسین همدانی» برگزار شد و اشعار منتخب آن جشنواره نیز به صورت کتاب تدوین شده است که امروز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

کرمی ادامه داد: امسال نیز شاهد برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» بودیم که یک‌هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد و از این تعداد 20 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی نیز به طوری برنامه‌ریزی شود تا این جشنواره در جامعه هنری و ادبی بیش از پیش مورد استقبال واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار