جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد؛

شهید «شوشتری» مایه دلگرمی مردم سیستان بود

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه سردار شهید «شوشتری» مایه دلگرمی مردم سیستان بود، گفت: این شهید والامقام در مدت هفت ماه خدمت در منطقه سیستان و بلوچستان از دل، مردم را دوست داشت و خدمت برای آنها را برای خود افتخار می‌‌دانست.
کد خبر: ۲۶۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ - 18October 2017
سردار شهید «شوشتری» مایه دلگرمی مردم سیستان بودبه گزارش دفاع پرس از مشهد، در آستانه فرا رسیدن هشتمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سردار «یعقوب‌علی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع)، سردار «مجتبی غفورپور» جانشین فرمانده سپاه استان و سردار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل شهید شوشتری حضور پیدا کردند و یاد و خاطره فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را گرامی­ داشتند.

سردار غفورپور در این دیدار اظهار داشت: شهید شوشتری برای همه ما پدر بود که با شهادتش تا مدتی شوک‌زده بودیم.

وی با بیان اینکه شهید شوشتری در منطقه قوت قلب بود و خود به تنهایی به اندازه چند لشکر خدمت می‌کرد، افزود: در مدت هفت ماه خدمت در منطقه سیستان و بلوچستان از دل، مردم را دوست داشت و خدمت برای آنها را برای خود افتخار می‌‌دانست.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: شهید شوشتری آنقدر به مردم بلوچ نزدیک بود و نسبت به آنها آشنایی داشت که بعد از شهادتش در هر روستا یک پایگاه مقاومت به نام این شهید عالیقدر نامگذاری شد.

در ادامه این دیدار سرهنگ «مهدی خویشاوندی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) ضمن بیان خاطراتی از سردار شهید نورعلی شوشتری ابراز داشت: بیشترین دغدغه شهید، کارکنان و خدماتی بود که باید برای آنها صورت می­‌گرفت، شهید شوشتری کارکنانی را که مشکل داشتند با اقداماتی اساسی گرفتاری آنها را رفع می­‌کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار