سرلشکر علی عبدالله ایوب در دیدار با سرلشکر باقری:

پروژه تروریستی رو به پایان است/ محور مقاومت تقویت می‌شود

رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه گفت: ما مطمئن هستیم که نقش محور مقاومت تقویت می‌شود و قدرت آن برای رویارویی با چالش‌های مختلف افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 18October 2017
پروژه تروریستی رو به پایان است/ محور مقاومت تقویت می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سرلشکر علی عبدالله ایوب رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از دیدار با همتای ایرانی خود سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در دمشق اظهار داشت: مذاکرات ما با همتای ایرانی در سطح گسترده صورت گرفت. تحولات جاری، روند روابط دوجانبه بین ارتش دو کشور و تمایل مشترک برای تقویت این روابط را به صورت مفصل مورد بحث‌ و بررسی قرار دادیم.

وی گفت: پروژه تروریستی- تکفیری رو به زوال است و مبارزه با تروریست‌ها تا نابودی کامل آنها و تامین امنیت و آسایش در تمام اراضی سوریه ادامه خواهد داشت.

سرلشکر ایوب در ادامه افزود: تجربیات نظامی نقش مهمی در روند از بین بردن تروریسم دارد. ما مطمئن هستیم که نقش محور مقاومت تقویت می‌شود و قدرت آن برای رویارویی با چالش‌های مختلف افزایش خواهد یافت.
 
رئیس ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در پایان گفت: از رهبران سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به خاطر  حمایت از سوریه در جنگی که بر ملت سوریه تحمیل شده، قدردانی می‌کنم. 
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها